A kis praktikus és a szupersportos M-es villanyos: új BMW-ket próbáltunk ki
A kompakt egyterű hangulatú 2-es Active Tourerrel és a közel 550 lóerős i4 M50 villanyautóval hazai utakon ismerkedtünk meg.
A kompakt egyterű hangulatú 2-es Active Tourerrel és a közel 550 lóerős i4 M50 villanyautóval hazai utakon ismerkedtünk meg.
A Japánban gyártott kisautó legújabb változatával messze nem lehetetlen 4 liter alatti fogyasztási értékeket produkálni.
Újszerű formanyelv, egyedi ajtókialakítás, szintetikus motorhang, zéró károsanyag-kibocsátás és 200 kilométeres hatótáv. Így vág neki a japán gyártó az elektromos-világnak – hazai utakon hajtottuk meg a Mazda MX-30-at.
Az ultrakompakt SUV a korábbinál fejlettebb lágyhibrid hajtásláncot kapott, csökkent a fogyasztása, kicsit lomhább lett, az ára pedig félmillió forinttal emelkedett.
Polgárpukkasztó zöld rendszámos hatalmas SUV helyett egy aranyos városi törpével rúgja be a villanyautó-piac ajtaját a Honda. A hátul hajtó kocsi műszerfalát kijelzőkkel tapétázták ki és már nincs is hagyományos visszapillantó tükre.
Királyi legyen, de önálló karakter – ez volt eredetileg a Mercedes-Benz CLS koncepciója. A vezérelv pedig vélhetően a most megjelent harmadik generáció tervezésekor sem változott, inkább átalakult. Külsőre már nem annyira egyedi a hatalmas négyajtós, de a németek mégis csak összeraktak egy komplex, most már kicsit hibrid autót, amely egyre inkább magát vezeti. Kipróbáltuk.