Gázolt a vonat Dunakeszinél, késő délutánig megbéníthatja a menetrendet a baleset
Megnövekedett menetidőre, kimaradó vagy rövidebb szakaszon közlekedő járatokra lehet számítani.
Megnövekedett menetidőre, kimaradó vagy rövidebb szakaszon közlekedő járatokra lehet számítani.
Lázár János korábban 30-35 percet ígért.
Hamarosan már a Waze navigációja is segíti az autósokat abban, hogy jóval az útkereszteződés előtt besoroljanak a megfelelő sávba.
A Szeged és Balaton között közlekedő Aranyhíd expressz menetideje egészen pontosan 17 perccel több, mintha egyszerűen felvonatoznánk a fővárosba, majd ott átkászálódnánk a város másik végébe, és onnan egy másik vonattal mennénk tovább a magyar tengerre.
Jelenleg "csak" 110 km/h-val közlekedhetnek a vonatok Ueno és Ómija között, de két év múlva már 130 km/h-ra lesz a maximális sebesség.
Helybeliek online petíciót indítottak, hogy rávegyék a vasúttársaságot, tegyen valamit a tötymörgés ellen.
Túl sok az utas és a vonat, ezért nem gyorsult a közlekedés a MÁV vezérigazgatója szerint.
Novemberben indul a kínaiak által pénzelt Budapest–Belgrád-vasútvonal újjáépítése. A teljes program 2,89 milliárd dollárba kerül – írja a pekingi China Daily.
A Google Maps ezentúl nem csak menet közben mutatja a forgalom intentizátását, hanem már indulás előtt előrejelzi, milyen forgalomra számíthatunk majd út közben.
Hiába a felújítás, tovább tart a vonatozás Békéscsabára a fővárosból – írja a Világgazdaság és számolt be az RTL Híradó. A vasúti pályára csaknem 39 milliárd forintot költöttek, a korábbi menetidő azonban 1 perccel nőtt. A MÁV-nál azt mondják: azért, mert 3 új megállóhely is lett. Pedig a beruházás átadóján a társaság műszaki igazgatója azt ígérte, 40 perccel csökken a menetidő. Most kiderült, ez valójában 2017 végétől várható.