100 milliós GVH-bírságot kapott egy táplálékkiegészítőket forgalmazó cég
A GymBeam „több szempontból is tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a hazai fogyasztókkal szemben” a versenyhivatal szerint.
A GymBeam „több szempontból is tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a hazai fogyasztókkal szemben” a versenyhivatal szerint.
Megtévesztőnek tűnik az online és bolti ár között kihangsúlyozott különbség az eOptika Kft. honlapján a Gazdasági Versenyhivatal szerint, ezért eljárást indítottak a hazai kontaktlencse- és szemüveg-kiskereskedelem meghatározó vállalkozásával szemben.
A cég együttműködését és a fogyasztói kompenzációt is figyelembe véve a GVH Versenytanácsa 60 millió forintos bírságot szabott ki a vállalkozásra és eltiltotta a jogsértőnek bizonyult gyakorlat folytatásától.
Egy év alatt kétmilliárdnál is több "rossz" reklámot törölt rendszeréből a Google. Ezek azok a hirdetések, melyek közzétévői szándékosan megtévesztik a felhasználókat, vagy olyan dolgot reklámoznak, amit nem kellene.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) szerdától 6,2 millió forintos médiafelület-foglalási büdzsével társadalmi célú kampányt indít a fogyasztói, vásárlói csoportok megtévesztő hirdetései ellen - jelentette be Tevanné Südi Annamária, a GVH főtitkára a hivatal keddi budapesti sajtótájékoztatóján.