Jól jött a két valódi lóerő a havazásban árokba csúszott terepjárósnak – videó
Két segítőkész ló húzta ki a kocsit a bajból.
Két segítőkész ló húzta ki a kocsit a bajból.
Európában a norvégok vezetik átlagosan a legerősebb kocsikat, az olaszok a legszerényebbeket.
Fontos a környezetvédelem, de azért menjen a paripa.
Ezúttal egyetlen "lóerő" is elegendő volt az 1 tonnánál jelentősen nehezebb személyautó megmozdításához.
A hiperautók teljesítménytartományába gyúrtak fel egy „családi kombit”.
Ki mondta, hogy egy izomautónak feltétlenül több száz lóerősnek kell lennie? Mutatjuk, hogy akár néhány lóerővel is milyen feltűnést tud kelteni egy ilyen járgány.
Lássuk, hogy a közelmúltban kijött sportkocsik közül melyek párosították egymással a legkevesebb kilogrammot a legtöbb lóerővel!
Nem kevés pénzt kérnek el ezért a remekbeszabott amerikai nagyvasért, azonban még így is remek vételnek számít.
Azt nem állítanánk, hogy holnaptól minden terepjárós a gépe teveerejével fog dicsekedni, de érdekes kísérletre vállalkoztak az arabok.
Szeretik a németek a gyors autókat: az eladott autók átlagos teljesítménye két lóerővel emelkedett az egy évvel korábbihoz képest - írja a Handelsblatt online kiadása.
Az autók tömeghez viszonyított teljesítménye nemcsak egyszerű matematikai formula. A tömeg és a lóerő alapján megállapított értékből következtetni lehet az autó egyéb tulajdonságaira is: gyorsulására, fékezésére, kanyarodására. A kategóriájában legjobb Ariel Atomnál minden lóerő 1,6 kilogramm terhet repít, a sereghajtó VW Multivan 2,0 TDI 24,1 kilogrammot cipel lóerőnként.