Nagyon hasítanak a horvát légikikötők
Igen jó hónapokon vannak túl a nagy horvátországi repülőterek. Zágráb, Split és Dubrovnik légikikötője is komoly növekedést tudott felmutatni az utasszámot tekintve.
Igen jó hónapokon vannak túl a nagy horvátországi repülőterek. Zágráb, Split és Dubrovnik légikikötője is komoly növekedést tudott felmutatni az utasszámot tekintve.
Öt évre szóló bérleti- és rekonstrukciós megállapodást írt alá a Budapest Airport és a Celebi Ground Handling Magyarország a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér kisgépes termináljának megújításáról. A GAT-terminálon (General Aviation Terminal) azok a kis- és nagy magángépek, valamint business jetek utasai közlekednek, akik nem a menetrendszerű járatokkal érkeznek Budapestre, hanem saját vagy bérelt kisgép vagy luxusjet szolgáltatásait veszik igénybe.
Minden eddiginél jobban kezdődött a 2014-es év a Budapest Airport számára. Az év első hét hetében nem kevesebb, mint 850 450 utas fordult meg a terminálokon, ami 7,1 százalékos növekedés az egy évvel ezelőttihez képest.
Air Serbia után a belgrádi légikikötő működtetését is az egyik arab ország rendkívüli mértékben fejlődő légitársasága, az Etihad Airways kaphatja meg egy szerbiai kormányzati elképzelés szerint. A szakszervezeteknek nem igazán tetszik az ötlet, mivel szerintük így az arab légitársaság gyakorlatilag monopolhelyzetbe kerülne Szerbia légiszektorában, és ez ahhoz is vezethetne, hogy más társaságok kivonulnak a belgrádi reptérről.
Augusztus elejére birtokba vehetik az utasok és a légitársaságok a Budapest Airport 2B Terminálján az új utashidat és a hozzá kapcsolódó beszállítókaput. Ezzel végetér a SkyCourt építésével összefüggő átalakítás-sorozat, amelyben a „régi” 2A és a 2B Terminál belseje is teljes mértékben megújult.
A Budapest Airport valamennyi szabad üzlethelyisége gazdára talált a terminálokon. A két utolsóként beköltöző bérlő újabb világmárkákat hozott a SkyCourt és a 2A Terminál tranzit területére, előbbi egy Guess és Calvin Klein üzlet, utóbbi pedig egy különleges játékbolt.
Várhatóan negyedszer is módosítani kell az új berlini repülőtér átadásának dátumát, a forgalom legkorábban 2014-ben indulhat el. A csaknem 2000 futballpálya nagyságú területet elfoglaló reptér az észak-európai térség legnagyobb légiközlekedési csomópontja lesz.
A repülők lyukakat vagy egész folyosókat szántanak a felhőkben esőt vagy havazást fakasztva belőlük – írták a...