Atlanta és Hongkong viszi a prímet a globális reptérrangsorban
Még csak most kapaszkodik vissza a légi utasforgalom és áruszállítás a járvány előtti szintre. A legforgalmasabb repterek között már nincsenek EU-s légikikötők. HVG-ténytár.
Még csak most kapaszkodik vissza a légi utasforgalom és áruszállítás a járvány előtti szintre. A legforgalmasabb repterek között már nincsenek EU-s légikikötők. HVG-ténytár.
Évi 20 millió utas elérését tűzte ki célul a kormány a Budapest Airport megvásárlásával, de ehhez nem nagyon kell tenni semmit, a természetes piacbővülés miatt csak idő kérdése. Az sem kérdéses: a reptérvásárlás hosszú távon jó üzlet lehet az államnak. Azt viszont csak remélni lehet, hogy a NER-vállalkozók benyomulása nem megy majd a minőség rovására.
Jogerős, hogy Pestszentlőrinc nem szedhet be ezer forintot a ferihegyi repteret használó nem kerületi lakosok után.
Tavaly csak 2,3 milliárd utas repült, míg a világjárvány előtti évben, 2019-ben 4,5 milliárd. 2050-ben 10 milliárd utassal számolnak.
Többeknél máig tart a forgalomlassító ellenállás.
A globális forgalmat nem annyira a környezettudatosság befolyásolja a szakértők szerint.
Az épületek előtti téren több ezer utas várakozik reggel 8 óra óta.
A Flightradar24 közzétette, melyek voltak az év eddigi legzsúfoltabb napjai a polgári légi közlekedés számára. Animációt is mutattak ezekről.
Biztonsági okok miatt leállították a légi forgalmat a kölni repülőtéren, minden repülőt visszairányítottak a terminálokhoz. Valaki állítólag ellenprzés nélkül jutott be az egyik tranzitba.
Rekordot döntött júliusban a Magyarország felett átrepülő repülőgépek száma.
A budapesti le- és felszálló forgalom 5 százalékkal, az átrepülő forgalom 19 százalékkal nőtt az idén az első negyedévben – írta a Világgazdaság.
Áprilisban 758 709 utast regisztráltak, ez 8,1 százalékkal több, mint tavaly ilyenkor. Az év eleje óta 6,1 százalékos bővülést mértek, ami duplája az EU-s adatnak.