Nyomott árral szorongatja a szemétszállító cégeket a Mohu
<strong>10-30 százalékkal kevesebbet fizetne jövőre a vele szerződésben álló hulladékszállítóknak a Mohu. Aki nemet mond, annak a helyére más szolgáltatót kere</strong>snek.
<strong>10-30 százalékkal kevesebbet fizetne jövőre a vele szerződésben álló hulladékszállítóknak a Mohu. Aki nemet mond, annak a helyére más szolgáltatót kere</strong>snek.
Változott az Orbán-kormány személyzeti politikája: mostanság olyanok juthatnak pozíciókhoz, akik azt ígérik, a jelenlegi pénzügyi keretek között is képesek a hatékonyság növelésére. Az elmúlt hetekben nemcsak a katonaságnál és a tudománypolitikában hullottak a fejek, hanem a MÁV–Volánbusz-csoportnál és az MVM-nél is.
A rezsicsökkentés ellenére a gázdíjjal többen tartoznak most, mint egy éve. Az áramdíjjal több mint egymillióan lógnak. De a rezsicsökkentésnek volt azért hatása, az összes tartozás apadt jelentősen.
Az már évek óta jellemzővé vált, hogy az iskola nyíltan tarhál a szülőktől, de mostanában már olyanok is bejöttek, hogy a bölcsőde simán elviszi a háztartás jövedelmének negyedét, a rendelő pedig csak külön pénzért rak az ember törött lábára olyan gipszet, ami normálisnak mondható. Mélyre zuhant azoknak az állami és önkormányzat szolgáltatásoknak a színvonala, amelyek alapból járnak. Egyébként van minden, csak külön kell érte fizetni. De miért, amikor az adóterhelésünk magas, vagy akár még növekszik is?
Jövőre drágul Szegeden a tömegközlekedés, a gyermekétkeztetés, a kéményseprés, valamint a szociális bérlakások díja, és jelentősen növelik a legdrágább parkolási zóna nagyságát.
Költekező jegybank, elszálló forint, magyarországi megjelenést jegelő Magnit, irdatlan feketemunka, több tízezer forgalomból kivont ásványvíz, felbukkanó jövedelemarányos hiteltörlesztés, állami közszolgáltatási holding. A stratégiai megállapodások pedig úgy fest, nem sokat érnek. A hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
Jól járnánk mi fogyasztók, ha bizonyos közszolgáltatásokat, például a postai szolgáltatást és a tömegközlekedést nem az állam, hanem magáncégek működtetnék?
A Fővárosi Közgyűlés jóváhagyásával aláírhatja a fővárosi önkormányzat a Budapesti Közlekedési Központtal (BKK) a közszolgáltatási szerződés 2013-2014-es mellékletét.
Jelenleg is zajlanak a vizsgálatok azzal kapcsolatban, hogyan lehetne Magyarországon megvalósítani a nonprofit közszolgáltatást − válaszolta Oláh Lajos országgyűlési képviselő írásos kérdésére Németh Lászlóné nemzeti fejlesztési miniszter a Napi Gazdaság szerint. Szerinte csak e vizsgálatok lefolytatása után lehet a részletekről beszélni.