Az utolsó simításokat végzik a dugókat felszámoló lámparendszeren
Mesterséges intelligenciára épít az a közúti fejlesztés, melynek kitalálói a forgalmi torlódások felszámolását ígérik.
Mesterséges intelligenciára épít az a közúti fejlesztés, melynek kitalálói a forgalmi torlódások felszámolását ígérik.
Több autó is ütközött Székesfehérvár közelében az M7-es autópályán. A dugó vége a Velencei-tóig ér.
A hétvégén kiemelik a népligeti felüljáró két tartógerendáját, ezért a környéken forgalomkorlátozásra kell számítani – közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) csütörtökön. A munkálatokhoz szükséges forgalomtechnikát péntektől építik ki.
Az árak a forgalomtól függően dinamikusan változnak.
A Google hamarosan több kereszteződést is a mesterséges intelligenciával figyeltet majd, hogy minél gyorsabb és hatékonyabb legyen a zöldjelzés az autósok számára.
„A hétfő reggeli dugók a legrosszabbak” – írta a helyi erdészeti szolgálat, és úgy tűnik nem vicceltek.
Évről évre néhány órával többet vagy kevesebbet, de az öt nap így is elég elkeserítő.
A tömegközlekedés régóta erős kampányfegyvere a politikának. A fennakadások mintha csak akkor lennének bosszantóak, ha a másik oldal a felelős értük, míg az eredmények a saját oldal sikerei.
Voltak, akik hét órán át vártak, mire kiszabadult az autójuk.
Az atlétikai vb vétójának kérdése erősen megosztotta a felmérésben résztvevőket.
Az M0-ás déli részén sem jobb a helyzet, 10-12 kilométer hosszan megy az araszolás.
Egy-egy ilyen videó sokkal szemléletesebb, mint hosszasan értekezni, miért vannak néha érthetetlenül is dugók.