„Idős a volánnál” matrica és cipzárelv is lehet az új KRESZ-ben
Az új szabályozás meghatározhatja a kötelező követési távolságot és az előzésnél tartandó távolságot is.
Az új szabályozás meghatározhatja a kötelező követési távolságot és az előzésnél tartandó távolságot is.
„Úgyis lassú a forgalom, bármi történik, meg tudok állni” – írja tanulságos videója kapcsán a közútkezelő. Pedig úgy fest, sokaknak nem sikerül.
Ha kevés a hely, könnyen összejön egy koccanás.
A legtöbb autós azt viseli igazán nehezen, ha valaki a követési távolságot be nem tartva nagy sebességgel közlekedik mögötte.
Centikre megy a többség egymás mögött az M0-son, megint baj lett belőle.
A szinte nulla követési távolság gyorsan megbosszulja magát.
Egymás után vonatoznak az autók, amikor valamiért hirtelen fékeznie kell valakinek.
A meglökött autó egészen a szalagkorlátig sodródott.
Helikopterről figyelték az autósokat egy komplex ellenőrzés során kedden.
A teherautó sofőrje nem számított rá, hogy megáll előtte a személyautó. Végül a lélekjelenlétének lett köszönhető, hogy nem történt baleset.
Méterben kellene előírni a követési távolságot Pintér Sándor belügyminiszter szerint, hogy hatékonyabban lehessen ellenőrizni az erre vonatkozó közlekedési szabály megtartását.
Két év múlva érkezik Európába az új szerkezet, amely akár 50 méterről is kiszúrja, ha lejárt a biztosításunk, vagy ha nem csatoltuk be az övünket.