Máris megvan az év legdurvább logólopása? – kép
Lopott logóval kezdte meg működését januárban a Nemzeti Kreatív Intézet – írja a Cink. A logó szinte teljesen úgy néz ki, mint a Kreatív Online verziója.
Lopott logóval kezdte meg működését januárban a Nemzeti Kreatív Intézet – írja a Cink. A logó szinte teljesen úgy néz ki, mint a Kreatív Online verziója.
A múlt évben 54 PR-ügynökség összesen 9 milliárd forintos forgalmat produkált, amely 3 százalékkal több, mint a 2011-es összforgalom. A teljes piac nyereségessége pedig 26 százalékkal nőtt. A Kreatív Online összeállítása.
A Tv2 "bajtematikában", az RTL Klub a gazdasági hírekben vezet – derül ki a Nézőpont Intézet elemzéséből, amit a két kereskedelmi tévécsatorna, valamint az adóforintokból finanszírozott M1, Duna Tv és Kossuth Rádió esti hírműsorainak tartalmáról készítettek. Az elemzést a Kreatív Online közölte.
Hamarosan új híroldalt indít az Index egykori főszerkesztője, Uj Péter. Az anyagi hátteret főleg magánbefektetők segítségével teremtette meg – írja a Kreatív Online.
Összevonják a Kreatív Online és a Kreatív Magazin főszerkesztői pozícióját, valamint több átalakítást is bevezettek a vezetői szerkezetben.
A londoni metró nyilvános öngyilkosságellenes plakátjai nyerték a legjobb kamureklám díját.
Nagy "Reklámbuzi" László 2003 óta dolgozott az ügynökségnél - számol be a Kreatív.
Az 1997 óta megrendezett Kapcsolat koncertet a T-Mobile idén költségcsökkentési okok miatt nem fogja megszervezni - derül ki a Kreatív Online írásából.
Tegnap már beszámoltunk nektek a Kreatív Online kiváló magyar reklámválogatásáról, mely az elmúlt 20 klasszikusaiból...