Kamaszöngyilkossággal fűzte össze Tóth Gabi táncos műsorának reklámozását a TV2, hatósági eljárás indult
Az adást pár nappal később meg is ismételte a csatorna.
Az adást pár nappal később meg is ismételte a csatorna.
A 12 éves fiú egy osztálytársát megölte, kettőt súlyosan megsebesített.
Példát akartak statuálni, azért csaptak le rá tanítás közben.
Miután Stevo Pendarovski tudomására jutott a 11 éves Embla Ademi esete, akit Down-szindrómája miatt zaklatnak az iskolában, kézen fogta a gyereket, és maga kísérte be az intézménybe.
Egy Facebook-csoportban küldözgették körbe a felvételt, azt állítva, hogy azon az egyik 14 éves diák, Noémi szerepel.
A szokásos eljárást indították meg.
Az iskolai bántalmazásról készített színházi nevelési előadást a Láthatáron Csoport. A Pitbull Kamilla Gimnázium című darabot a színészek középiskolásoknak adták elő, akik nemcsak nézői, hanem aktív résztvevői is voltak a bántalmazás háttérét feltáró és a lehetséges kiutakra rámutató produkciónak. Az idegenként egy összeszokott osztályközösségbe csöppenő Cserepes Flóra történetén keresztül az alkotók igyekeznek egyértelművé tenni, miért életbevágóan fontos, hogy se a felnőttek, se a gyerekek ne nézzenek félre, ha bullyinggal találkoznak. Mert nincs olyan, hogy az nem az ő ügyük.
Szívszorító videót tett közzé egy édesanya, óriási összefogás alakult belőle.
Az egyesület szerint kifejezetten káros volt Vári György posztja, mert miközben az áldozatokat ezzel újabb sérelem érte, őt nyilvánosan támogatásukról biztosították ismerősei.
Vári György irodalomtörténész, volt újságíró névvel vállalta, hogy egy volt diákját megkörnyékezte, egy másik lánnyal pedig összejött, amikor már nem volt a tanára.
A nevével kezdődött, az öltözködésével folytatódott, aztán lényegében már bármibe bele tudtak kötni Dordzsceren Csingisz bántalmazói az iskolában. A most 23 éves, apai ágról mongol, anyai ágról magyar származású fiatal először egy TEDx-előadás kedvéért vette számba, hogy mi minden történt vele. Azóta pedig újra meg újra elmondja: az iskolai zaklatásból van kiút.
Az iskolai zaklatás túl azon, hogy mindennapos jelenség, egyre nagyobb méreteket ölt: azokban az intézményekben, ahol nem reagálnak a problémára, és nem tesznek kísérletet arra, hogy erőszakmentes iskolai környezetet teremtsenek, egy LMBTQI-diáknak is sokkal rosszabb. A Háttér Társaság leszbikus, meleg, biszexuális, transznemű, queer és/vagy interszex tanulókat kérdezett meg az iskolai tapasztalataikról. Az eredményekből jól látszik, hogy vannak pozitív folyamatok, de bőven van még tennivaló az oktatási intézmények és a pedagógusok részéről is.