Csalhatott a Google a reklámokkal, hogy több pénzt kapjon a hirdetőktől
Az Adanlytics nevű kutatócég azt állítja, a Google a videós hirdetések olyan megjelenítéséért is pénzt számított fel a hirdetőknek, amely nem felelt meg a saját irányelveinek.
Az Adanlytics nevű kutatócég azt állítja, a Google a videós hirdetések olyan megjelenítéséért is pénzt számított fel a hirdetőknek, amely nem felelt meg a saját irányelveinek.
A Facebook és a Google 2018-ban kötötte meg a Jedi Blue névre keresztelt megállapodást, amely mindkét cég számára előnyökkel járt az online hirdetési piacon. Ám ezek az előnyök nagyon rosszul mutatnak a vállalatok ellen éppen zajló trösztellenes perekben.
Ruhákat, háztartási termékeket hirdetett eladásra egy nő, de azokkal valójában nem is rendelkezett. A pénzt viszont minden vásárlójától előre beszedte.
A lépés Magyarországon is fontos változást hozhat a reklámpiacon.
Annak érdekében, hogy a Vodafone hirdetései, megjelenései különböző gyűlöletbeszédekkel és hamis hírekkel ne jelenhessenek meg többé egy platformon, a vállalat új, globális szabályokat jelentett be. A már hatályban lévő új szabályok egyértelműen rögzítik, hogy mit ért a Vodafone gyűlöletbeszéd és hamis híresztelés alatt. Mindezek alapján pontosan meg lehet határozni, hogy egy felület feketelistára kerüljön-e hirdetési szempontból, vagy nem.
A globális internetes hirdetések nagy és egyre növekvő piacot jelentenek, amely a becslések szerint 2013-ra eléri a...
Reklámblokkoló, más néven ad-blocker. Népszerű szoftverek és kiegészítők, amelyeket mindannyian használunk és szeretünk, hiszen olyan szépen megszűrik a reklámokat és a bannereket, hogy öröm velük a netezés.
Kétféle ember van a világon: aki gyűlöli a reklámokat, és aki utálja a reklámokat.