Egyelőre nem lesz jogosítványszigorítás a 70 év felettieknek
Leginkább Ausztria blokkolta az uniós terveket.
Leginkább Ausztria blokkolta az uniós terveket.
A brüsszeli tervezet célja, hogy azokban az országokban is, ahol élethosszra szól a jogosítvány, legyen végre valamiféle kontroll.
Valóban a nyári időszak számít a leginkább veszélyesnek, és a hét napjai közül a péntek?
A CLB biztosítási alkusz tapasztalata szerint a közúti balesetek legfeljebb 10 százalékáért felelősek a korosabb – 65 éven felüli – járművezetők.
A 77 éves sofőrt az eset után gyorsan sikerült elkapni.
Sebestyén Balázs műsorvezető egy adásban arról beszélt, vannak háziorvosok, akik ötezer forintért engedik, hogy újból jogosítványhoz jussanak az idős gépkocsivezetők.
Az útra minden körülmények mellett nagyon oda kell figyelni, mutatjuk, hogy miért.
Az elmúlt hetekben komoly vitákat váltott ki, hogy az idős sofőröknek kell-e (és ha igen, miként) korlátozni az autóvezetéshez való jogát. Az Emberi Erőforrások Minisztériuma most megválaszolta a kérdést.
Az emberek többsége szerint az idős sofőrök a legveszélyesebbek, a baleseti statisztika azonban egészen mást mutat.
Az idős szalkszentmártoni férfi nem adott elsőbbséget egy másik autónak, amikor kikanyarodott az 51-esre. Félpályán halad a forgalom.
Az idős férfi nem is vette észre kanyarodás közben a gyalogost, aki zöld jelzésnél haladt át egy miskolci zebrán. A baleset tavaly ősszel történt, az ügy most zárult.
Pályázatot hirdetett interneten az ukrán állami közlekedésrendészet a volánnál ülő idős sofőrökre figyelmeztető matricára. A terveket szeptember elsejéig lehet elküldeni.