Már a rezsicsökkentés csökkentése előtt is a magyarok költötték a legtöbbet rezsire az EU-ban
Az Eurostat most tette közzé a 2020-as adatokat, és nem hízelgőek.
Az Eurostat most tette közzé a 2020-as adatokat, és nem hízelgőek.
Vajon ruhára, egészségügyre vagy rekreációra költ többet egy átlagos magyar család? Most minden kiderült az Eurostat adataiból.
Nőtt tavaly a háztartások költése a hipermarketekben és a kisbolt-láncokban a GfK Csoport kutatása szerint, miközben a szupermarketekben csökkent. A csoport szerdai közleménye szerint tavaly megindult egy lassú konszolidációs folyamat a magyar kiskereskedelemben, ám a különböző kereskedelmi csatornák teljesítménye eltérően alakult.
Stabilizálódott a háztartási vegyiáruk és kozmetikumok piaca, kiskereskedelmi forgalmuk nem változott az előző évhez viszonyítva, mintegy 300 milliárd forintot ért el tavaly március és az idén február között, a mennyiséget nézve 1 százalékkal nőtt – állapította meg a Nielsen piackutató vállalat.
Manapság egyre kevesebb gyermek jön a világra, viszont a megszületett gyerekek szüleiknél minden bizonnyal jóval magasabb színvonalon élnek majd. Mindez természetesen a vásárlóerő évtizedes növekedésének tudható be, ezzel párhuzamosan pedig a szülők is többet költenek gyerekeikre – derül ki a GfK Hungária kutatási eredményeiből.
Egy osztrák háztartásra átlagosan 33 ezer 600 euró összkiadás jut évente, az összegnek csaknem hatvan százalékát a fix költségek viszik el.