Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#háztartási_kiadások

Gazdaság MTI

GfK: nőtt a háztartások költése a hipermarketekben és a kisbolt-láncokban

Nőtt tavaly a háztartások költése a hipermarketekben és a kisbolt-láncokban a GfK Csoport kutatása szerint, miközben a szupermarketekben csökkent. A csoport szerdai közleménye szerint tavaly megindult egy lassú konszolidációs folyamat a magyar kiskereskedelemben, ám a különböző kereskedelmi csatornák teljesítménye eltérően alakult.

Gazdaság MTI

Tavaly 300 milliárdért vettünk mosóport, sampont és más vegyiárut

Stabilizálódott a háztartási vegyiáruk és kozmetikumok piaca, kiskereskedelmi forgalmuk nem változott az előző évhez viszonyítva, mintegy 300 milliárd forintot ért el tavaly március és az idén február között, a mennyiséget nézve 1 százalékkal nőtt – állapította meg a Nielsen piackutató vállalat.

Gazdaság hvg.hu

Átlagosan 30 millióba kerül egy gyermek az egyetem végéig

Manapság egyre kevesebb gyermek jön a világra, viszont a megszületett gyerekek szüleiknél minden bizonnyal jóval magasabb színvonalon élnek majd. Mindez természetesen a vásárlóerő évtizedes növekedésének tudható be, ezzel párhuzamosan pedig a szülők is többet költenek gyerekeikre – derül ki a GfK Hungária kutatási eredményeiből.