Itt a teljesen új Honda Accord
A japán gyártó újdonsága enyhe túlzással élve olyan, mint egy nagyra nőtt Civic.
A japán gyártó újdonsága enyhe túlzással élve olyan, mint egy nagyra nőtt Civic.
A japánok középkategóriás autója mindig is igényes termék volt, de jó ideje eltűnt az európai piacról.
A hagyományos autós értékeket villantja fel az újdonság.
A furcsa balesetben nemcsak az autóban ülők, hanem gyalogosok is megsérültek.
A mostanság mindent elárasztó divatterepjárók között üdítő színfolt tud lenni egy ilyen autó.
A jelek szerint nincs szükség terepjáróra, ha igazi offroad-élményt szeretnénk magunknak. Ehhez elég négy jókora felni és a hozzá tartozó gumi, na meg egy kis kézügyesség.
Szép perspektíva a jövő autó átépítőinek, a brutális és kompakt elektromotorok beépítése régi autókba.
Max Lanman videóját valószínűleg az összes marketinges iskolában tanítani fogják.
Ráfaragott mutatványára egy amerikaifocista-jelölt: a 19 esztendős floridai férfi akrobatikus mutatvánnyal akart átugrani egy száguldó autó felett, hogy a produkciót videóra rögzítve magára irányítsa az edzők figyelmét, de a bátor vállalkozásnak baleset lett a vége.
A klasszikus középkategória járművei tipikus cégvezetői szolgálati autók. Nagyságuk, erejük és kényelmük hosszú üzleti utakra teszi alkalmassá őket, megjelenésük elegáns és tiszteletet parancsoló.
Gyerekkorom óta álmodom egy Accordról. Sternből és Paris Matchból vagdostam ki a képét. Eltelt húsz év, az Accord még mindig úton van, és most nekem is megadatik. Sőt, egyszerre kettőt is tesztelhetek. Kézi váltós 150 lovas dízel és automatikus váltós 150 lovas kombi. Szépek, jók, szeretem.