Nagyot zuhant a használt villanyautók ára itthon, meg is ugrott a népszerűségük
Jól látszik, nem a villanyautózással van gondja a többségnek, hanem az árakkal.
Jól látszik, nem a villanyautózással van gondja a többségnek, hanem az árakkal.
Már elkezdtek csökkenni az árak.
A használt elektromos autók átlagára 2021 óta így is több mint ötödével csökkent.
Néhány éve még a Renault Zoé és néhány más modell hódítottak, manapság sokkal színesebb a kép.
Úgy tűnik, véget ért az időszak, hogy szinte bármilyen áron elvitték a fiatalabb használt autókat.
A villanyautóknál az akkumulátor tényleges állapota miatt érdemes a kilométerórán látható adatokat fenntartással kezelni.
Talán nem meglepő módon ez a példány a legolcsóbb a kínálatban.
20 ezer tisztán elektromos hajtású autó lehet év végére a magyar utakon.
Egy ilyen lehetőségnek itthon is sokan örülnének.
A Nissan Japánban lépi meg elsőként, hogy a Leaf elhasználódott akkumulátorát féláron lehessen kicserélni.
Ma már nem is lehet kérdés, hogy az autózás jövőjét az elektromos (és önvezető) járművek jelentik. Ennek megfelelően nem is nagyon van olyan gyártó, amely ne fejlesztene ilyen vonalon, a tisztán elektromos hajtású modellek szép sorban jelennek meg a szalonokban és az utakon. Egyelőre úgy tűnik, Magyarország a használt e-autókkal veszi majd ki a részét a forradalomból. A kérdés csak az: megéri használt elektromos autót vásárolni?