Még mindig divat az autók óratekerése itthon, mostanság 85 ezer kilométer az átlag
Kicsit többet tekernek, mint korábban.
Kicsit többet tekernek, mint korábban.
Néhány éve még a Renault Zoé és néhány más modell hódítottak, manapság sokkal színesebb a kép.
Hiába az elektromos autók, ha használtan még mindig közel kétszer annyiba kerülnek, mint egy hagyományos.
A csökkenő reálkereset és a magas hitelkamatok is a piac ellen dolgoznak.
Többnyire előny, de hátrány is lehet.
A magyar autók egyre idősebbek, az átlagéletkoruk már 14,2 évre emelkedett. Hiába hozzák át a kocsikat megkímélt állapotban Nyugat-Európából, ha azok régebbi motorjai túlzottan szennyezik a környezetet. Ezen a helyzeten változtatna most a kormány terve.
A kriptovalutaként nagy sikert befutott virtuális fizetőeszközzel minden el lehet adni manapság. Abban számítva, még csak nem is tűnik soknak egy Rolls-Royce sem, alig 15 bitcoin.
Sokan, könnyen elkövetik akár a legalapvetőbb hibákat is egy autóvásárlás során. Utána marad a bosszankodás, a veszekedés, és, ha olyan az ügy, járkálhatunk sokáig a hatóságokhoz is. Tizenhat evidenciának tűnő tanács, aminek akár az eladói, akár a vevői oldalon állunk, reflexszerűvé kéne válnia.
A tavalyi év második felében bevezetett gépkocsi vásárlással kapcsolatos adócsökkentések bizakodásra adtak okot a...