Megjelent 7 új jel, amik hamarosan ellephetik az internetet
Minden mobil megkaphatja a jövőben a Unicode Consortium által bemutatott hét új emojit, melyek között ásó, hárfa, és egy táskás szemű ember egyaránt megtalálható.
Minden mobil megkaphatja a jövőben a Unicode Consortium által bemutatott hét új emojit, melyek között ásó, hárfa, és egy táskás szemű ember egyaránt megtalálható.
Az iOS 17.5-ös frissítéssel reagál az Apple a jelenségre, ami nagy felháborodást váltott ki az elmúlt időszakban: az iPhone-ok rendszere palesztin zászlót javasolja az izraeli főváros nevére. Ez azért is szokatlan, mert az iOS eleve nem is szokott városnevekre országzászlókat ajánlani.
Generációs és régiós különbségek is vannak a hangulatjelek használatában, mutat rá egy friss felmérés. Van, ami teljesen mást jelent a fiataloknál, mint az időseknél. 🧐
Remek időtöltés, míg vár valaki válaszára – egy hangulatjel küldésével játék indítható az Instagram alkalmazásban.
Ismerkedjen meg egy új fogalommal: audiomoji. A Google az emojik hangalapú változatán dolgozik. Egyelőre hat ilyen jel van, és ezeket már meg is hallgathatja.
Hamarosan egyetlen gombnyomással, emojikkal is reagálhatunk majd a gmailes levelekre. Lesz erre külön gomb, nem kell szövegbevitelt indítani. Erre engednek következtetni kódrészletek, melyeket van, aki már működésre is tudott bírni.
Már így is hangulatjelek ezreiből válogathatunk, de most újabb 118-at hagytak jóvá, így valamikor 2024-ben már ezeket is használhatjuk majd minden platformon.
Egy rejtett kódra bukkant valaki a Gmail alkalmazásban. A jövőben lehetőség lesz a mostaninál rövidebben és akár frappánsabban válaszolni egy üzenetre.
Érdekes megállapításra jutottak japán kutatók: bár az emojik nyilvánvaló érzelmek kifejezésére szolgálnak, a használatuk során a felhasználók könnyen elveszíthetik a kapcsolatot a hiteles érzéseikkel.
A YouTube három grafikust bízott meg, hogy újfajta hangulatjeleket készítsen a platform számára. Az emojik mostantól már használhatók.
A vállalat emellett azt is lehetővé teszi, hogy egyéni kinézetet adjunk az általunk használt hangulatjeleknek.
Az Adobe 5000 amerikai felhasználót kérdezett meg a hangulatjel-használati szokásaikról, a válaszok alapján pedig kiderült, melyiktől lesz valaki szimpatikus, és melyiktől kevésbé.