Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#gyümölcslé

Vállalkozás hvg.hu

Legendás magyar márka akar hódítani külföldön

Nemcsak a szánkat pirosra festő hírhedt mesterséges színezéket tüntette el, hanem teljesen új üzleti receptet is kidolgozott a Márka üdítők számára az a családi vállalkozás, amely néhány év alatt majdnem meghatszorozta a termelést és az árbevételét. A Márka Üdítőgyártó Kft. már elhagyná a márkanév elől a retró jelzőt és még inkább az egészséges italok felé mozdulna. Ma a cégnél oxigénnel dúsított vizet, jeges teát és gyümölcsleveket is készítenek, és olyan országokba is betörnének, ahol a vevőknél a Márka név semmilyen emléket sem ébreszt. De már most is szállítanak Angliába, a honvágyukat részben Márkával enyhítő ottani magyaroknak.

Plázs hvg.hu

Mennyi gyümölcs van a gyerekek üdítőiben?

Bár a gyerekeket a külsővel meghódítják, kevés valódi gyümölcsöt tartalmaznak a gyerekeknek szánt, mesefigurás üdítőitalok – derül ki a Tudatos Vásárlók Egyesületének tesztjéből.

Itthon MTI

Keveset isznak a magyarok

A magyar lakosság víz- és kávéfogyasztása nőtt, az üdítőitalok és a juice-ok fogyasztása viszont csökkent a 2006-os adatokhoz képest - derült ki egy felmérésből. A 2006 és 2012 között eltelt időszak alatt 5,7 százalékkal nőtt a napi folyadékbevitel, ez azonban még mindig alig éri el az Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság (EFSA) szerinti megfelelő 2-2,5 liter mennyiséget.

Vállalkozás

Új magyar gyümölcslé érkezik a hiperek polcaira

Új gyümölcslevekkel lép a kiskereskedelmi piacra Garden Csoport, a teljes egészében magyar gyártású gyümölcslevek sem adalék-, sem tartósítószert nem tartalmaznak és hiperekben is kaphatóak lesznek. A gyártó a kiskőrösi régióban integrált zöldberuházást hoz létre a gyártásra.