Kék villogó, páncél, V12: kipróbáltuk a 4,2 tonnás kancellári über Mercedes S-osztályt
Havas körülmények mellett hajtottuk meg a még a 4 tonnás elektromos Hummernél is nehezebb S680 Guardot, az utolsó V12-es Mercedest. Tűz, Csucsu!
Havas körülmények mellett hajtottuk meg a még a 4 tonnás elektromos Hummernél is nehezebb S680 Guardot, az utolsó V12-es Mercedest. Tűz, Csucsu!
„Nem hiszem, hogy golyóálló” – mondta egy nevető nő a felvételen.
A bőven több, mint 1200 lóerős villanyautó simán átvészeli, ha Magnummal lőnek rá.
A Tesla elektromos platós újdonsága a gyári videó tanúsága szerint simán átvészel egy golyózáport. Már ha a fegyveres nem lő túlságosan magasra.
Az életvédelemre fókuszáló új X5-ös mozgatásáról egy lágyhibrid technikával kiegészített V8-as benzinmotor gondoskodik.
Több mint félmilliárdért építenek golyóálló beléptetőkapukat.
Maga az Oscar-díjas színész-énekesnő árulta el a titkot.
A bajor gyártó legnagyobb szabadidő-autója minden körülmények mellett maximálisan óvja a benne ülők életét.
A monstrum mozgatásáról egy 600 lóerős motor gondoskodik.
A páncélozás miatt megnövekedett gyártási költség vélhetően soha nem térült volna meg.
Az olasz sportkocsi a géppuska sortűznek ugyan nem tud ellenállni, de a .44-es Magnum lövedéknek igen.
A bent ülőknek semmi baja sem lehet, ha 10 méterről 7,62 milliméteres golyók záporoznak feléjük.