Vállalkozás
Összehangolt európai akció indult a Temuval szemben
Egy hónapot kapott a Temu, hogy reagáljon az uniós fogyasztóvédelem kérdéseire, különben eljárások indulnak.
Egy hónapot kapott a Temu, hogy reagáljon az uniós fogyasztóvédelem kérdéseire, különben eljárások indulnak.
Sértheti a Meta a fogyasztóvédelmi törvényeket a „fizess vagy egyezz bele” modelljével – a felhasználók ugyanis csak úgy szabadulhatnak meg a célzott hirdetésektől, ha fizetnek, és az ingyenes sem „ingyenes” valójában.
Az európai uniós fogyasztóvédelmi hatóságokat és az Európai Bizottságot tömörítő Fogyasztóvédelmi Együttműködési Hálózat (CPC) elérte, hogy a WhatsApp a jövőben átláthatóbban tájékoztassa felhasználóit a szerződésmódosulásokról és tiszteletben tartsa döntéseiket.