Van valami, amire a bankok nem figyelnek eléggé
A felhasználó élmény komoly versenyelőnyt jelenthet a banki szolgáltatók, fintech-cégek számára, ez azonban csak a jéghegy csúcsa.
A felhasználó élmény komoly versenyelőnyt jelenthet a banki szolgáltatók, fintech-cégek számára, ez azonban csak a jéghegy csúcsa.
Néhány hónap múlva új mutatók alapján rangsorolja majd a keresési eredményeknél megjelenő oldalakat a Google.
A UX designer munkája során a felhasználói viselkedést tanulmányozza, a felhasználók motivációját próbálja minél alaposabban megismerni és megérteni azért, hogy az általa tervezett termék minél felhasználóbarátabb legyen. Hogy ez miként megy a gyakorlatban, azt rögtön mutatjuk – kevés izgalmasabb feladatot lehet elképzelni mások megértésénél.
A UX designer napjaink egyik hiányszakmája, legalább annyira keresett egy-egy jó szakember ezen a területen, mint a programozók között, akikkel egyébként gyakran együtt dolgoznak. Azonban míg az utóbbiakról mindenki el tudja képzelni, nagyjából mit is csinálnak, a UX designer megnevezés nem sok mindent juttat a laikusok eszébe. Az világos, hogy az igény egyre nagyobb irántuk – de mit is csinálnak pontosan?
Lényegében egyik felhasználó sem a lenyűgöző designért vagy funkciókért jön a weboldalunkra. Talán ezek a tényezők felkeltik a figyelmüket, de elsősorban magáért tartalomért érkeznek, majd térnek vissza újra és újra. A felhasználói élmény és a tartalom-stratégia első ránézésre távoli területek, valójában mégis kéz a kézben járnak az előbbi cél érdekében - Boros Norbert írása.
Bekeményít a Google, még inkább ellehetetlenítik a nem mobilbarát weboldalakat, azaz a mobilról böngészőknek megjelenő lista esetében abszolút előnyben részesülnek a reszponzív oldalak.