Fura kérdéseket dobál föl a magyaroknak a Facebook
Több magyar facebookozó hírfolyamában jelent meg néhány, a Facebook nevében feltett, orrsprayhasználattal kapcsolatos kérdés.
Több magyar facebookozó hírfolyamában jelent meg néhány, a Facebook nevében feltett, orrsprayhasználattal kapcsolatos kérdés.
Ami bevezetésekor még nagyon nem tűnt kedvelt újításnak, most egyértelmű siker: a korábbi 150 milliót is túlszárnyalva ma már naponta 300 millió embert érdekel a Snapchattől gátlástalanul lenyúlt Facebook Stories. Mark Zuckerberg megint megcsinálta.
Minden felhasználójánál bekapcsolja a telefonos játékokat promotáló újfajta reklámjait a Facebook. Segítségükkel még letöltés, és vásárlás előtt kipróbálhatók lesznek a megjelenített alkalmazások: magával a hirdetéssel is lehet majd játszani.
A telefon mikrofonjának távoli aktiválásával gyűjtött volna be olyan hangokat a Facebook, amelyek az emberi fül számára nem érzékelhetők. Az ötlet végül nem valósult meg, és azt ígérik, soha nem is fog – de azért megszerezték a szabadalmat hozzá.
A Facebook több mint tízmillió dolláros partnerségi programot indított az italmárka óriás Diageo-val.