Igazuk van azoknak, akik a benzines vagy dízeles autókra esküsznek?
Hol tartanak most az elektromos autók a hatótávolsággal és a töltési rugalmassággal? Milyen távolság befutása természetszerű, és mi kíván odafigyelést? Ennek néztünk utána!
Hol tartanak most az elektromos autók a hatótávolsággal és a töltési rugalmassággal? Milyen távolság befutása természetszerű, és mi kíván odafigyelést? Ennek néztünk utána!
A szilárd elektrolit miatt nem szivároghat az akkumulátor, ami csökkenti a környezeti veszélyeket, egyben az ilyen akkumulátornál elenyésző a lehetősége egy akkutűznek vagy robbanásnak.
Az idei év talán legfontosabb premierjére készülnek az olaszoknál.
Inkább a plug-in hibridekre összpontosít a gyártó.
Éveken át csak a teslások használhatták a cég nagysebességű töltőállomásait.
A nyilvános töltők száma is meghaladta mostanra bőven a kétezer darabot.
Nemrég kilőttek az árak a legnagyobb magyarországi hálózatnál, most kicsit visszább vettek.
Ismét kiderült fontos tanulságként, hogy nem minden a nagy akkumulátor, a hatótáv nem csak ezen múlik.
Közel százharminc új ultragyors töltő telepítése valósulhat meg.
A német autóklub az ADAC elvégzett egy tesztet, amelyben négy népszerű elektromos autót teszteltek, mennyi áram tűnik el a töltésük közben veszteségként. Az eredmények elég szemléletesek.
Nagyjából hat perc, amíg egy teletöltött akkumulátorral a csere után továbbindulhat egy elektromos autó.
A használati szokásokat nagyban meghatározza még mindig, hogy mennyire jól ellátott egy-egy ország nyilvános elektromos töltőkkel.