Júliusban elérik az egymillió elektromos autót a németek
Az állami támogatások megtették hatásukat.
Az állami támogatások megtették hatásukat.
Az összkép is elég kedvező, mert magyar autósok negyede venne már elektromos autót.
Nagyon nem kell még rohanni nálunk a karácsony előtt, nem lesznek ott a kocsik a hűtők és a tévék között. Elsőként csak Malmőben és Stockholmban próbálják ki, van-e bennük lehetőség.
A személyautózásban egyértelműen zsákutcának tűnik a technológia.
Két éve egész év alatt adtak el összesen 115 elektromos autót, most egy hónap alatt.
Áfamentességet nem kaphatnak a villanyautók, de egy vastag vásárlásösztönző támogatást bevezetne az állam a népszerűsítésükre.
Akár 60 százalékot is meghaladó ugrást produkálhatnak egyetlen év alatt az elektromos autók és buszok akkumulátorgyártói. A tavalyi, mintegy 11 ezer MWh legyártott teljesítményt (tárolási kapacitást) az idei első félévben 8 ezerrel tolták meg. És bár még a Teslának készülő akkuk uralják a piacot, a tendenciákat elnézve ez nem biztos, hogy sokáig így marad.
Nagyot téved, aki még mindig azt hiszi, hogy az elektromos (és hibrid) autók nem fogják az életünket felforgatni. Európában az idén több mint 75 ezerrel lett több ilyen jármű az utakon, ami brutális méretű éves növekedést jelent.
Az ingolstadtiak komoly modelloffenzívába kezdenek az elkövetkező években, melynek részeként mindkét végén bővülni fog a Q-széria, előtte azonban még idén bemutatják az A4 következő generációját.