Magyar bevásárláswebshopba szálltak be az Extreme Digital alapítói
Az Avokado nevű platformon egyszerre több üzlet kínálatából lehet egyetlen kosárba rendelni.
Az Avokado nevű platformon egyszerre több üzlet kínálatából lehet egyetlen kosárba rendelni.
Máris reagálnak a boltok az újonnan megjelent rendeletre.
Engedélyezte a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) az eMAG.hu online áruházat működtető Dante International Kft. és az edigital.hu online áruházat, valamint országszerte 16 boltot üzemeltető Extreme Digital Zrt. egyesülését.
Az elmúlt években a hazai webshopokban is tapasztalt, ráadásul egyre intenzívebb fekete pénteki érdeklődés miatt ideiglenesen változtatást léptet életbe a vásárlási folyamatban az Extreme Digital. Szokatlan lehet, de mindenkinek jobb így. Megnéztük azt is, mivel készülnek a többiek, az eMag, a Media Markt, az Alza.hu és a Mall.hu.
Ha úgy döntött, hogy a karáncsonyi ajándékokat az idén (is) a neten rendeli meg, akkor most már húzzon bele! Közeleg ugyanis a napja, hogy az online kereskedők egyre nagyobb hányada maximális kiszolgálási sebességre kapcsol - és akkor már hibába nő tovább a megrendelési roham...
Nem meglepő módon a fekete pénteken adott árengedmények döntő része a 10-20 százalékos sávban mozgott, a 30-40 százalékos diszkontra már vadászni kellett, a 70-75-80 százalékos árleszállítás pedig inkább csak a becsalogató marketingkampány részeként volt értékelhető.
Az év egyetlen fekete péntekjén 50-70 százalékos leárazás mellett is nyereséget termelnek a boltok. Ha ez így van, akkor miért nem lehet minden nap Black Friday?
Egy óra leforgása alatt 200 ezren keresték fel az Extreme Digital webáruházát a Black Friday alkalmából. A rekordszámú érdeklődő között kevésbé jóindulatúak is voltak.
A tavalyi elhasalás után idénre komoly kapacitásbővítést ígért az Extreme Digital, de úgy tűnik, a vásárlói érdeklődés ismét felülmúlta a bevetett technológia erejét.