Százezreket érint: több tucat tarifáját számolja fel a Yettel, az ügyfeleket egy automata átsorolja másikba
Minden 2019 előtt bevezetett díjcsomagot megszüntet a Yettel, és automatikusan áthelyezi az ügyfeleket egy új, aktuális tarifába.
Minden 2019 előtt bevezetett díjcsomagot megszüntet a Yettel, és automatikusan áthelyezi az ügyfeleket egy új, aktuális tarifába.
A gazdasági nehézségek dacára jövőre ugrásszerűen megnőhet azoknak az előfizetőknek a száma, akik már 5G-képes telefonnal és mobilos díjcsomaggal is rendelkeznek. Az újonnan csatlakozó tömegek elvárásai azonban máshogy alakulnak majd, mint a technológiát elsőként „befogadó” felhasználóké – erre hívja fel a figyelmet az Ericsson eddigi legnagyobb szabású, fogyasztók körében elvégzett kutatása.
A Telenor a „szolgáltatási díjak értékarányos megőrzése érdekében” február második felétől fenntartja magának a jogot, hogy lényegében bármely ügyfelének díjait inflációarányosan „korrigálja” – írta meg a HWSW. A szolgáltató szerint az ügyfelek nem élhetnek majd jogkövetkezmény nélküli felmondással.
Megújította vezetékes portfólióját a Vodafone. A vállalat azt ígéri, az új internetes és tévés csomagok által átláthatóbb és szélesebb körben lesz képes kiszolgálni az ügyféligényeket.
Merészebben váltanak majd mobilszolgáltatót az emberek, ha jobban össze tudják hasonlítani a díjcsomagokat. Ezzel a reménnyel indították el a BillKiller nevű szolgáltatást, amely kitalálói szerint mindenkinek hasznos lesz, aki elégedetlen a jelenlegi tarifájával.
Megújította otthoni internetes tarifarendszerét a Magyar Telekom. Vannak, akiknek érdemes az új csomagokra cserélniük a régebbit, de olyanok is vannak, akik az új feltételekkel csak drágábban juthatnak az eddig használt sebességű internethez. A szolgáltató a megváltozott felhasználói igényekre hivatkozva frissítette az otthoni és a mobilszolgáltatásokat egyesítő Magenta 1 csomagját is.
Az már egészen biztos, hogy megváltozik a Telenor neve, de sok kérdés áll még nyitva. Mi lesz a díjcsomagokkal? Mire számíthatnak az ügyfelek? És lehet-e még ebből Telenorbán? Igyekeztünk végiggondolni az ügyfelek mindennapjait érintő legfontosabb kérdéseket.
A szolgáltatók várhatóan átalakítják a nem percalapon elszámolt − jellemzően vállalati flottás − díjcsomagokat, amelyek egy meghatározott havi díjért korlátlan telefonálást tesznek lehetővé - írja a Napi Gazdaság.
Ma már nincs olyan mobilszolgáltató, ahol ne lehetne legalább három-négy mobilinternet-díjcsomag közül választani. De hogyan? Melyik díjcsomag lesz a leginkább alkalmas a mobilinternetező számára?