Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#digitális_bankolás

OTP Bank Nyrt.

A pénzügyi tudatosságnak nincs alsó korhatára

Az egyre gyorsuló digitális világban a fintechszolgáltatások nemcsak az átlagos felhasználóknak, de a náluk jóval fiatalabbak számára is lehetővé teszik a mindennapi pénzügyek feletti kontroll gyakorlását. Ahogyan azt a költési mintázatainkon tapasztalhatjuk, valószínűleg sokan hálásak lettünk volna, ha a pénzügyek tudatos kezelésére már gyermekkorban ráirányítják a figyelmünket. Az OTP Bank ezt felismerve vezetett be új szolgáltatást, amely lehetővé teszi, hogy a szülők online, a saját mobiljukon nyissanak bankszámlát 14 év alatti gyermekeik számára. Az újítás céljairól és a fejlesztés kihívásairól Kuhárszki Andrással, az OTP Bank fejlesztési területéért felelős ügyvezető igazgatójával beszélgettünk, néhány gondolatot szentelve az OTP MobilBank egyéb fejlesztéseinek is.

hvg360 Németh András

Németh Balázs: Oda a készpénz, helyette a mesterséges intelligencia kerül mindenki zsebébe

Egy bank megítélését alapvetően határozza meg, hogy a digitalizáció és a mobilapp terén milyen szolgáltatásokat nyújt – mondja Németh Balázs, a Euromoney üzleti folyóiratnál idén a Magyarország legjobb digitális bankja díjat is elnyerő K&H Bank innovációs vezetője. A szakember arról is beszél, mennyire veszélyezteti a hús-vér banki alkalmazottak munkáját a mesterséges intelligencia.

OTP Bank Nyrt.

65 felett is élünk az újabb megoldásokkal

A koronavírus miatt bevezetett kijárási korlátozások feloldásával lassan kezd visszatérni az élet a normális kerékvágásba. De mik azok a szokások, amiket tovább viszünk ebből az időszakból? Mi az, ami marad a járvány után is? Előző cikkünkben megkérdeztük olvasóinkat a bankolási szokásaik változásáról, az eredményeket az OTP Bank szakértői segítségével elemezzük.

OTP Bank Nyrt.

Bankba járni se fogunk már úgy, mint régen

Bár már enyhített a kormányzat a Covid-19 vírus miatt bevezetett veszélyhelyzeten, valószínűleg nem vállalunk túlzott kockázatot azzal a megállapítással, hogy az elmúlt hónapok gyökeresen megváltoztatták az életet. A veszélyhelyzet miatti életmódváltás egyebek mellett abban is megmutatkozott, hogy sok más mellett a banki szolgáltatások használata – mint például a számlanyitás, a hitel és kölcsön igénylése, vagy a közüzemi díjak befizetése - is még inkább az online térbe terelődött. Ön hogyan változtatott szokásain? Töltse ki kérdőívünket!

Tech hvg.hu

Aki 170 ezer forintnál többet keres, nagyobb eséllyel bankol a telefonján

A hazai lakosság jelentős része még igényli a személyes kiszolgálást, ha pénzügyekről van szó. A Budapest Bank friss, reprezentatív felméréséből kiderült: a banki mobilalkalmazások egyelőre kiegészítő szerepet játszanak az eddig megszokott csatornák mellett, ugyanakkor jelentős lehetőség rejlik bennük, ha csak a potenciális felhasználók számát tekintjük.

Tech hvg.hu

Nagyot újított az OTP, minden hitelt felvevőt érinthet

A banki szolgáltatások digitalizálódását szemléltető újdonságot mutatott be az OTP Bank: az OTPdirekten keresztül teljes egészében online intézhető a személyi kölcsön felvétele, beleértve a szerződés aláírását is. Az internetes igénylést követően akár egy órán belül, emberi beavatkozás nélkül megérkezik az igényelt hitelösszeg az ügyfelek számlájára.

Vállalkozás hvg.hu

A klasszikus bankok olyanok, mint a kirúzsozott disznók?

A mondat kérdőjel nélkül, kijelentő módban hangzott el Anthony Thomson, a brit Atom Bank alapítója szájából egy előadáson, melyben a kihalásra ítélt dinoszauruszoknak tartott klasszikus bankok hátrányait a kizárólag digitális bankolás melletti érvek ellenpólusaként sorolta fel.