Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#cégműködés

Allianz Hungária Zrt.

Mi az, amit a legtöbb cég csinálhatna jobban?

Több meghatározó folyamat – a digitalizáció, a közösségi média térnyerése és a járvány – előtérbe hozta, amire a magyar cégek már egyre nagyobb figyelmet fordítanak: az ügyfélközpontúságot. Szakértők mondják el, miért kifizetődő, ha egy cég külön ügyfélstratégiával rendelkezik, és hogy az ügyfélélmény jóval több divatos kifejezésnél.

Vállalkozás hvg.hu

A vállalkozások harmadának van titkolnivalója

A hazai vállalkozások megközelítőleg 12 százaléka él együtt olyan, a cég életét negatívan befolyásoló eseménnyel, adottsággal, amelyet nem szívesen hoznak nyilvánosságra üzletkötéskor, szerződéseknél, tárgyalásokon, kapcsolatépítéskor. Kisebb problémákkal a cégek 21 százaléka küzd, míg pozitív eseményekről a társaságok mindössze 5,5 százaléka számolhat be – derül ki a PartnerControll üzleti döntéstámogató szolgáltató online rendszeréből. Szerződéskötés esetén tehát érdemes alaposan utánanézni a partnernek.