Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#cégautópiac

Autó hvg.hu

Milyen a jó autó? A céges

Most már öt éve, hogy a magyarországi újautó-eladásokban a cégautó-beszerzések dominálnak. A tavaly összesen eladott új négykerekű kevesebb, mint 30 százaléka került magánemberekhez. Így a cégek igényei meghatározzák az eladási toplistát is. Amelyik modell nem fekszik jól a flottákban, az nem ér el sikert a magyar piacon. Másrészt ez a lista arra is jó, hogy megismerjük a leggazdaságosabban üzemeltethető, jó ár-érték arányú típusokat, mert a flottafenntartásnál nagyon fontos a költségtényező.

Autó hvg.hu

Ütik-vágják a cégautókat

A cégautók 37 százaléka megsérült az elmúlt évben, a kategóriákat tekintve, alig van olyan nagyautó és terepjáró, amely nem szenvedett el károkat – derült ki egy hazai flottakezelő saját portfóliójának statisztikáiból.

Autó MTI

A cégautók tartják életben a hazai autópiacot

A flottás rendelések tartják életben a piacot, a cégautók üzembe helyezésének száma 20 százalékkal nőtt az első négy hónapban az egy évvel korábbihoz képest, ezzel változatlanul a vállalati szegmens vásárlásai adják a magyarországi gépkocsi-értékesítés közel háromnegyedét - írta a Világgazdaság kedden.

Autó

Fellendült a cégautópiac

Tavaly több nagy cégautóflotta megújult, és 2011-re is egyre többen terveznek nagyobb méretű autóvásárlást – derül ki a HVG Cégautó 2011 különszámból. Bár a cégautópiac fellendült, a lassú gyarapodás csak az ésszerűség és a takarékosság keretei között történik – még nem heverték ki a válságot a hazai vállalkozások.

Autó

Fukarkodás a cégautó-piacon

Erdélyi Péter, a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének (MGE) ügyvezető elnöke szerint tavaly még a downgrading, azaz az alacsonyabb felszereltségű kisebb autók beszerzése jellemezte a flottapiacot, de ezzel nem minden importőr ért egyet – olvasható a HVG Cégautó 2011 különszámban.

Hírek MTI

Nem kapnak új autót a Posta menedzserei

A Magyar Posta nem vásárol új vezetői autókat, közfeladatai ellátásához kizárólag a nem személyi használatra szánt járműveket, a kisbuszokat szerzi be újonnan - közölte a vállalat csütörtökön.

Autó

Mi történik a magyar cégautópiacon?

A válság első teljes évében, 2009-ben a céges autók értékesítése kisebb mértékben csökkent, mint a magánautóké, így a cégszemélyautó-eladások aránya a teljes értékesítésben a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének (MGE) adatai szerint már meghaladta az 50 százalékot. Piacelemzők szerint 2010-ben ez az arány 60 százalék körül is maradhat. Ennek előjeleként a januárban értékesített személygépkocsiknak már 61 százalékát cégek vásárolták meg, mivel a hitelszigorítások – az autóhitel futamideje maximum 84 hónap, forinthitelnél legalább 25, euróhitelnél 40, más devizahitelnél 55 százalék kell legyen az önrész – inkább sújtják a magánvásárlókat, mint a cégeket.