Az fájhat majd igazán a Teslának, ha a céges autók közt is bukik
Sok vállalati flottamenedzser tervezi, hogy ejti Musk cégét.
Sok vállalati flottamenedzser tervezi, hogy ejti Musk cégét.
Átalakulóban van a cégautók magyarországi piaca: egyre több hobbiterepjáró kerül be a vállalati flottákba, gazdasági megfontolások miatt is, közben folyamatosan emelkedik az elektromos járművek aránya.
Mintegy kétszáz embernek szerényebb kocsival kell beérnie.
Sokkal nehezebb ma céges autót választani, mint 4-5 éve. Kulcskérdés a hajtás, de a szerviz- és alkatrészellátásra is figyelni kell, valamint arra, hogy el lehessen majd adni használt autóként.
A támogatási kérelmek harmadát elektromos kisteherautókra nyújtják be.
Mostanság sokkal inkább a Skodák hódítanak.
Két nagy favorit tűnik ki a mezőnyből.
A pályakezdés környékén járó nemzedék már egészen máshogy viszonyul az autózáshoz, de ez nem jelenti azt, hogy teljesen lemondanának a négy kerék előnyeiről. A munkáltatók pedig autómegosztó szolgáltatásokkal akár minden munkavállaló számára biztosíthatnak autót.
Milyen a flottás, illetve a magánkézben lévő autók aránya a hazai piacon; milyen szempotokat érdemes szem előtt tartani céges autó vásárlásakor; és minek köszönhetően lehet egy autómárka hosszú távon piacvezető – sok minden más mellett ezekről is beszélgettünk Ádász Sándorral, a Magyar Suzuki Zrt. flottaértékesítési vezetőjével.
A vállalati autó, esetleg autóflotta fenntartását nem minden vállalat engedheti meg magának, ez azonban nem jelenti azt, hogy nélkülözni kellene az autókkal járó előnyöket.
Hamarosan megkapják idei céges autóikat a játékosok, amely több szempontból is jelentős változás idén.