Önfeledt játékra hív ez a 300+ lóerős vadonatúj ordító buggy
Csővázas szuperkönnyű felépítmény, erős turbómotor, kézi váltó és hátsókerék-hajtás a legújabb terepes élményautó receptje.
Csővázas szuperkönnyű felépítmény, erős turbómotor, kézi váltó és hátsókerék-hajtás a legújabb terepes élményautó receptje.
Berlinben testközelből ismerkedtünk meg a villámlogós német márka szuperszéles emelt futóműves, terepgumis és külső bukócsöves apróságával, az egyetlen példányban készült Opel Rocks e-Xtreme-mel.
Ez most jön vagy megy? - hangzik el gyakran a kérdés a mikroszkópikus méretet szimmetrikus formatervvel kombináló városi mopedautó, az akár jogsit sem igénylő Citroën Ami láttán, melynek a legújabb limitált szériás homokjáró változatát fogtuk vallatóra.
Az éppen új gazdára váró apró járgány kicsit olyan, mintha a Citroën Méhari és a Fiat 126 szerelemgyereke lenne.
A hatóság közúti veszélyeztetés bűntettének gyanúja miatt nyomoz ismeretlen tettes ellen.
Átadták a Különben dühbe jövünk című filmből ismerős buggy kulcsát az új tulajdonosnak. Az autóért kifizetett összeget pedig a Heim Pál gyermekkórház kapta.
A Volkswagen a Genfi Autószalonon tárja a nagyközönség elé retró húrokat megpendítő villanyos újdonságát.
Feltették a fékpadra a kocsit, a teljesítményét még a legerősebb autók is megirigyelnék.
Jópofa videónak indult a dolog, most már talán ő is belátja, nem kellett volna.
A népszerűségnek ára van, és ezt most ez a videós csapat is megtapasztalhatja.
Mit csinál szabadidejében egy sportoló, aki nem mellesleg adrenalin- és lóerőfüggő? Mondjuk egy parányi buggy-val átugrat egy lakó ház felett és ez nem vicc…