Az FC Barcelona partnere lett a magyar BioTechUSA
Nemsokára BioTech-es táplálékkiegészítőket fogyasztanak majd a Barca férfi- és női csapatának focistái. A két fél megállapodása a kutatásra, az oktatásra és a tudás-átadásra is kiterjed.
Nemsokára BioTech-es táplálékkiegészítőket fogyasztanak majd a Barca férfi- és női csapatának focistái. A két fél megállapodása a kutatásra, az oktatásra és a tudás-átadásra is kiterjed.
15 százalékos bevételnövekedéssel és 3,5 százalékkal magasabb EBIDTA-mutatóval büszkélkedhet a fehérjeporokat és s fitneszvilágban népszerű speciális élelmiszereket gyártó magyar BioTechUSA, amelynek a tavalyi forgalma már a 90 milliárd forintot is meghaladta, s Vietnámban és Irakban is nagyot bővült.
Gyógyszeripari technológiát is alkalmaz a fitneszvilágban és hobbisportolók körében népszerű étrend-kiegészítők és speciális élelmiszerek európai éllovasa, ami, bár a neve amerikai gyökerekre utal, történetesen egy magyar családi cég. A BioTechUSA első alkalommal tárta ki ki üzemének kapuját a nyilvánosság előtt: v-blenderek, portöltők, kapszulázók, állagok és ízek: pillantson be velünk a fehérjeporok, proteinshake-ek, vitaminok és speciális élelmiszerek szadai boszorkánykonyhájába!
Amikor Lévai Bálint 2010-ben csatlakozott a BioTechUSA-hoz, összesen 60-an dolgoztak a cégnél, ekkor az árbevétel 4 milliárd forint volt, később, amikor 2014-ben cégvezető lett, már 120 munkatársért felelt, és 7 milliárd forintos árbevétel mellett vette át a céget édesapjától. Mára ezek a számok megsokszorozódtak: 1800-an dolgoznak a BioTechUSA-nál, ami 80 milliárd forintos árbevételt tud felmutatni. Elmesélte, hogyan.
Négy fehérjepor és a Zero Bar fehérjeszelet összetevőiről sem írtak igazat a termékek címkéin.
Egyesül a BiotechUSA és a Scitec.