A tavalyi évhez képest most 50 százalékkal drágábbak átlagosan a használt autók
Nem csak az építőiparban szálltak el az árak.
Nem csak az építőiparban szálltak el az árak.
A darabszámot nézve is komoly eltérés mutatkozik az előző, a járvány előtti időszakhoz képest.
Vírusjárvánnyal sújtva vagy anélkül, egy dolog fixnek tűnik a használtan behozott autóknál: a német márkák fölénye.
Fantomcégeken keresztül kínálják tucatjával a próbarendszámokat ügyes cégek alkalmi ügyintézéshez, alig napi 6 ezer forintért.
Alapvetően, mintha a totális józanság felé fordult volna az importautós piac: Focus, Golf, Astra az első három. Hol vannak már a tízezrével behozott BMW-k?
A telephely nélkül dolgozó használtautó-kereskedő vagy a sérült autókkal telepakolt kereskedés legyen figyelmeztető jel.
A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (MGE) attól tart, hogy a Németországban kitiltott dízelek ide vándorolnak majd.
Tavaly év eleje óta már közel másfélszeresére nőtt az eladások összértéke a legnagyobb magyar használt autós oldal szerint. Az átlagárak alig emelkedtek az elmúlt negyedévben, de persze vannak kivételek.