Drágulnak a használt autók a németeknél, ami hamar meglátszik a magyar importon is
A kinti húszszázalékos drágulást nehéz itthon érvényesíteni.
A kinti húszszázalékos drágulást nehéz itthon érvényesíteni.
Sok buktatója lehet, ha valaki vakon megbízik a jó vételnek számító német import autókban.
Szinte kimeríthetetlen forrásnak tűnik a hatvanmillió járművével a legnagyobb európai autópark.
Az USA és az Egyesült Királyság a két legnagyobb felvevőpiacuk.
Mindez pillanatnyi árfolyamon számolva nagyjából 1,2 millió forintot jelent.
Nyárig, kisebb hullámvölgyekkel, de jelentős kereslet hajtotta a használt autók piacát itthon, ám a trend nagyon gyorsan megfordult.
Kevés az autó, és a magyarországi importőrök helyzetét a 400 forintos euró is jelentősen rontja.
A robbanásszerű áremelkedés első sorban a fiatal járműveknél figyelhető meg.
Már messze nem a 3-as BMW az importautók sztárja.
Nyártól beindulhat a nagyüzem a használtautó-importban is.
Átlagosan 11,3 éves autókat hoznak be Magyarországra, de a 15 év feletti autók aránya gyorsan nő.
Ami változott, hogy a magánimport helyett többen bízzák cégekre a behozatalt.