Vegetáriánus lesz-e Asterix? – megreformálták a híres francia képregénysorozatot
A pozitív gondolkodás, az egészséges életmód és a vegetarianizmus témái is bekerültek az Asterix képregénysorozat idén megjelenő, 40. kötetébe.
A pozitív gondolkodás, az egészséges életmód és a vegetarianizmus témái is bekerültek az Asterix képregénysorozat idén megjelenő, 40. kötetébe.
A kamasz Adrénaline fontos szereplője lesz az új képregénynek. Többek szerint hasonlít Greta Thunbergre.
Megjelent csütörtökön az Asterix-képregénysorozat 37. kötete, amelyben a bajszos gall ezúttal egy itáliai kocsiversenyen vesz rész.
A Charlie Hebdo áldozatai előtt fejet hajtó csütörtöki karikatúra után pénteken újabb képet tett ki a gall harcosról a Twitterre rajzolója, Albert Uderzo. Asterix ezúttal "Én is Charlie vagyok" jelmondattal mos be egy hatalmasat, vélhetően egy arab papucsból kirepülő dzsihádistának. Ez most nem Asterix hivatalos oldalára, hanem az Uderzóval holnap reggel interjút sugárzó Europe1 Twitterjére került ki.
A két gall harcos, Asterix és Obelix (meg a kutyus Idefix) is fejet hajt a francia karikatúramagazin, a Charlie Hebdo elleni véres támadás másnapján az áldozatok előtt. A fekete-fehér rajzot személyesen Albert Uderzo jegyezte, és a hivatalos Asterix-twitteren jelent meg.
Úgy tűnik, a piknikus francia színész, Gérard Depardieu kicsit túljátssza a szerepét. Az utóbbi napok történései is bizonyítják, a luxusadó miatt saját hazáját tüntetően elhagyó filmsztár nem veszi észre, az orosz propagandagépezet és Vlagyimir Putyin pozitív imázs-törekvéseinek eszközévé vált.
Verejtékező férjek, védősisakos asszonyok, néhányan jelmezben – sportolók módjára küzdöttek a versenyzők a finnországi feleségcipelő világbajnokságon, Sonkajärviben.
Kültéri bútorokból rakható össze ez az obeliszk.
Rossz gyerekek márpedig nincsenek – kezdjük ezzel a kijelentéssel.
118 millió látogató: ennyien keresték fel egyetlen év alatt a Disney csoporthoz tartozó vidámparkokat szerte a világon.
A franciák újra forradalomra készülnek, méghozzá a McDonald's ellen, amiért a reklámkampányukban a nemzeti képregényhősüket használják.