Az amerikai TIME magazin idén is összeállította az év 200 legjobb találmányának listáját. Erről nem hiányozhatnak a szépségipari termékek sem, amelyek fejlesztését mára szinte mindig komoly tudományos kutatásokra alapozzák.
<strong>Szerencsés vagyok a bőrömmel. Elkerültek a kamaszkori pattanásmezők, semmilyen bőrérzékenységem vagy -betegségem nincs, a havi hormoningadozással járó, gyulladt pattanások is ritkán jelennek csak meg a kritikus területeken, a bőröm se nem túl zsíros, se nem túl száraz. Éppen ezért sokáig azt gondoltam – sőt, éreztem és láttam viszont a tükörben is –, hogy nincs is szükségem komolyabb bőrápolási rutinra. Tizenévesen elég volt az arctonik, aztán egy könnyű nappali krém, néha egy-egy fátyolmaszk vagy arcpakolás. Aztán egyszer csak minden megváltozott.</strong> <strong>A HVG BrandLab szerkesztőjének szubjektív rendezvénybeszámolója.</strong>
Kipróbáltuk, hogy hogyan teljesít a gyakorlatban egy mikrorezgéses és egy melegítősávos kézi borotva, és két egymástól jelentősen eltérő működésű felsőkategóriás elektromos borotvát is vallatóra fogtunk.
Először saját arcbőrét hozta rendbe, aztán informatikus munkája mellett nyolc hónapig dolgozott arckrémekkel foglalkozó weboldalán, mire rajta kívül más is olvasni kezdte. Amikor eladta, már több mint 200 ezer felhasználója volt. Ezután lett kozmetikai vegyész, vállalkozóként pedig sikert sikerre halmoz. Portréinterjú.
Saját bőrproblémája miatt ásta bele magát az arcápolás témájába. A Krémmánia hobbinak indult, a 2017-ben a Helia D-vel megalapított saját márkája, a Geek & Gorgeous 2021-ben már 1,8 milliárd forintos árbevételt ért el.
Két olyan apró készüléket fogtunk vallatóra, amelyek okos arcápolást ígérnek – jelentsen ez bármit –, és mivel nagyon kicsik, akár az edzőterembe is magunkkal tudjuk vinni őket. A kérdés már csak az: vannak olyan okosak, mint amit az áruk indokol?
Tanácstalanul nézegeti a drogériák és a patikák végtelennek tűnő kínálatát, és fogalma sincs, hogy a hangzatos márkanevek, az örök szépséget és fiatalságot ígérő termékek közül melyiket válassza? Csodatévő hatóanyag nincs, van helyette más, kevésbé hangzatos, ám annál hatékonyabb megoldás.
A mosolygós, kissé telt férfi, vagy a rá hasonlító kissrác arcképével mindent el lehet adni Dél-Koreában – csakhogy a márkahordozó arc az északi diktátoré.
A magyar nők egynegyedével előfordult már, hogy a bőre érzékenyen reagált egy arckrémre, 4 százalékuk pedig allergiás a kozmetikumok több hatóanyagára. De vannak olyanok is, akik soha nem krémezik az arcukat.