Videón a Boston Dynamics új humanoid robotja, Atlas
Alighogy elbúcsúzott a régi Atlas humanoid robot, máris bemutatták utódját, az új Atlast. Minden bizonnyal belőle is hatalmas sztár lesz.
Alighogy elbúcsúzott a régi Atlas humanoid robot, máris bemutatták utódját, az új Atlast. Minden bizonnyal belőle is hatalmas sztár lesz.
A 21 éves self-made man influenszerből lett szupersztár Puskás-triplája példa nélküli, és nem egyszerűen magyar poptörténeti szenzáció, hanem több szempontból egy új generáció térnyerésének kitörölhetetlen jele is. Valamint az elmúlt másfél évtizedben történtek következménye is.
Ha bebizonyosodik, hogy a balesetkor is YouTube-videót forgattak, akkor a sofőr társai sem ússzák meg a vádemelést.
Mr. Beast Squid Game-adaptációja nemcsak nézettségben, költségvetésben is felveszi a versenyt az eredeti netflixes sorozattal.
Lehet, hogy sok YouTube-videós csak az internetes szerepléshez ért, de ha a bolygót kell megmenteni, többen azonnal ugranak. Így van ez most is.
Videók készítésére vett rá fiatal lányokat.
Egy frissítésnek köszönhetően azt is jelzi mostantól a népszerű videómegosztó, ki mennyi időt tölt el a YouTube-on. Az idő megjelenítése mellett a szolgáltatás segítséget is ajánl annak, aki úgy érzi, ideje visszavenni kicsit.
Ryker Gamble aktívan részt vett a félmillió követővel rendelkező High on Life csatorna tartalmainak elkészítésében, amely arra próbálta ösztönözni az embereket, hogy mozduljanak ki otthonról, és ne féljenek felfedezni a világot.
A YouTube egyik meghatározó szórakoztatója azt követően döntött így, hogy a videómegosztónál és a közönségénél többször is kiverte a biztosítékot a tahósága.
Sokkal komolyabban szankcionálná a vállalat jó hírnevét veszélyeztető felhasználókat a YouTube, miután egy ismert videós felvétele világszerte felháborodást váltott ki.
A YouTube-sztárok csak a videózásból meg tudnak élni, a legjobbak nem is akármilyen összegeket tesznek zsebre. Na de hogy csinálják? Erre adott választ egy népszerű vlogger.
A 10 és 29 év közötti fiatalok 96 százaléka rendszeresen néz YouTube-videókat, saját bevallásuk szerint átlag napi 2 órát töltenek a videómegosztón. A legtöbb időt a 10-15 évesek fordítják YouTube-csatornák követésére, 22 százalékuk napi 4 óránál többet szán videónézésre – derült ki a SAKKOM Interaktív reprezentatív influencer kutatásából, melyet a Gemiusszal közösen végeztek. Az influencereket nemcsak nézik, de hatásukra vásárolnak is: minden harmadik fiatal vett már meg vagy próbált ki valamit miattuk.