Magyarországon a 442 lóerőre izmosodott új kompakt Volvo, az EX40
Megkezdődött az akár 4,6 másodperces 0-100-as gyorsulásra képes Volvo EX40 hazai forgalmazása.
Megkezdődött az akár 4,6 másodperces 0-100-as gyorsulásra képes Volvo EX40 hazai forgalmazása.
Izgalmas formaterv, teslásan minimalista utastér és akár Lamborghini Urus szintű elképesztő gyorsulás. Röviden ezt tudja a Volvo eddigi legkisebb SUV-ja, az adott esetben már 15 millió forint alatt hazavezethető elektromos EX30.
A rekord évet zárt svéd márka legkelendőbb modellje egy középkategóriás SUV, az XC60.
Testközelből ismerkedtünk meg a 0-ról 100-ra alig 3,6 másodperc alatt felpattanó Volvo EX30-cal és a szintén tisztán elektromos hajtású, 5 méternél is hosszabb Volvo EX90-nel.
Megérkezett a svéd gyártó legkisebb SUV-ja, a duplamotoros kivitelben rekordgyorsan katapultáló elektromos EX30.
A skandináv országban az új személyautók piacán már 80 százalék fölé emelkedett a tisztán elektromos modellek részesedése.
A C40 és az XC40 új változatai nemcsak erősebbek, hanem a hatótávjuk is kedvezőbben alakul, és a töltésük is felgyorsult.
Dinamikusabb a vonalvezetése és kedvezőbb a légellenállása, mint az XC40-nek, cserébe viszont kevésbé praktikus. Röviden és tömören ez az elektromos C40, a Volvo első csak online rendelhető és állati bőrtől teljesen mentes modellje.
Az online értékesített kupé SUV új verziójában kettő helyett csak egy motor található.
A C40 Recharge a svéd márka történetének első csak online értékesített modellje.
Amilyen kompakt, olyan hatalmasat lép a Volvo első igazi elektromos autója. Kipróbáltuk a korábban Év Autója címet bezsebelt XC40 két villanymotorral meghajtott legfrissebb, zöld rendszámos változatát.