Szinte örök élet: 2030-ig gyártásban maradhat a jó öreg Lada Niva
Az AvtoVAZ kisebb-nagyobb modernizálások révén próbálja meg életben tartani a 70-es évekbeli technikát, ami még mindig frissnek hat az ősrégi UAZ-ok mellett.
Az AvtoVAZ kisebb-nagyobb modernizálások révén próbálja meg életben tartani a 70-es évekbeli technikát, ami még mindig frissnek hat az ősrégi UAZ-ok mellett.
A parancsnoki UAZ még a Lada Nivánál is hosszabb életútra tekinthet vissza.
A remek terepjáróképességű, de nem kicsit elavult típus mostantól egy új váltóval is rendelhető.
Ha a Mercedes közel 4 évtized után cserélte újra a G-osztályt, akkor tulajdonképpen az UAZ sincs túlságosan elkésve.
Hiába a közel 5 évtizedes szovjet technika, az UAZ-ra a jelek szerint továbbra is sikerül vevőket találni.
Találtunk egy nemrégiben újonnan vásárolt orosz terepjárót, mely immár közel 5 évtizedes múltra tekint vissza. Nem mellesleg pedig nagyon drága.
60 éve szinte változatlan formájú az UAZ 450, amit csak cipócskának hívnak az oroszok.
A katonai terepjáróiról elhíresült orosz gyártó előbb-utóbb maga mögött hagyja a hidegháborús formavilágot is.
Kevesen gondolnánk, hogy a szovjetek hidegháborús fejlesztésű terepjárója még 2018-ban is jelen van az új autók piacán. Például hazánkban is.