Több GR86 sportkocsit adott el a Toyota Európában, mint takarékos Priust
A kéziváltós és hátsókerék-hajtású boxermotoros GR86-ból tavaly több fogyott mifelénk, mint a plugin hibrid új Priusból.
A kéziváltós és hátsókerék-hajtású boxermotoros GR86-ból tavaly több fogyott mifelénk, mint a plugin hibrid új Priusból.
Nagy és nehéz akkumulátor helyett néhány kilogramm hidrogénből nyeri az energiát a különleges pickup.
Az üzemanyagcellás pickupba hidrogént kell tankolni, és a kipufogójából tiszta víz csepeg az útra.
A CR-V-re épülő új üzemanyagcellás modellbe hidrogént és áramot is lehet majd tölteni.
Sokkal kevésbé terhelik a környezetet, mint a dízelbuszok, és az elektromos társaiktól eltérően szupergyorsan feltölthetők és könnyűek az üzemanyag-cellás buszok, amelyek közül egy high-tech portugál-japán példányt, a Toyota-Caetano H2.City Goldot próbáltuk ki Pakson.
A japán gyártó olyan környezettudatos változatot készített legizgalmasabb idei modelljéből, melyre kevesen számítottak.
A Toyota Mirai produkciója a Guinness Rekordok Könyvébe is bekerül.
Az újdonságot villanymotor hajtja, amely nem egy hatalmas akkumulátorból, hanem üzemanyagcellából nyeri a működéséhez szükséges energiát.
A második generációs és végre szemrevaló külsejű Mirai jelentősen olcsóbb lett az elődjénél.
Akár 500 kilométert is elmegy zéró károsanyag-kibocsátással.
A második generációs Mirait nem tart tovább teljesen feltölteni, mint egy normál autót benzinnel megtankolni.
A divatterepjárót villanymotorok hajtják, de azok nem nagy és nehéz akkumulátorból nyerik a működésükhöz szükséges energiát.