New York-i üzlettel és férfikollekcióval terjeszkedik Sándor Szandra
Sándor Szandra 2005-ben indult női divatmárkája, a Nanushka új kollekciójával a férfiak irányába is elmozdul, és New Yorkban nyit saját üzletet.
Sándor Szandra 2005-ben indult női divatmárkája, a Nanushka új kollekciójával a férfiak irányába is elmozdul, és New Yorkban nyit saját üzletet.
Bemutatkozott a New York-i Fashion Weeken a magyar divattervező, Sándor Szandra márkája, a Nanushka. Az esemény teltházas volt.
Az Eximbank magántőkealapja 300 millió forinttal száll be a 2005 óta ügyesen menedzselt magyar divatcégbe. Sándor Szandráék egy új tulajdonost is bevonnának a további terjeszkedésbe.
Tavaly került be Sándor Szandra divattervező cége, a hasonló nevű márkát gyártó és forgalmazó Nanushka Kft. az OTP Bank kockázatitőke társaságának, a PortfoLion Zrt-nek a befektetési portfóliójába. Az akkor még inkább csak családi vállalkozásnak tekinthető Nanushka számára mindez 1,6 millió dolláros, kétütemű tőkeemelést és 1 millió dolláros tulajdonosi hitelkeretet jelentett. Megpróbáltunk utánajárni, mire jutottak egy év alatt a támogatással.