Szeged megelőzte Budapestet, ott már lehet kártyával jegyet venni a villamoson
Nemcsak menet-, hanem napi és 72 órás jegyet is lehet váltani az automatáknál, amelyek időpecsétet is nyomtatnak a jegyre, így azt külön már nem kell érvényesíteni.
Nemcsak menet-, hanem napi és 72 órás jegyet is lehet váltani az automatáknál, amelyek időpecsétet is nyomtatnak a jegyre, így azt külön már nem kell érvényesíteni.
Többször, több dolgozó is jelezte a Szegedi Közlekedési Társaságnál, hogy a tavaly bennragadt szabadságát nem fizették ki, állítólag áthozták erre az évre, bár nem kérték a beleegyezését. Az érdekvédők attól tartanak, hogy a szabadságból megmaradt pénzeket jogtalanul másra használta a cég.
Egy hangfelvétel szerint 2011-től 2013 őszéig jogtalanul vontak meg műszakpótlékokat a Szegedi Közlekedési Társaság egyes dolgozóitól, és ezt állítólag Nemes László igazgatóhelyettes elismerte. Összesen körülbelül tízmillió forintról lehet szó. A Belföldi Tömegközlekedési Dolgozó Szakszervezete követeli a pénz visszamenőleges kifizetés kamatostól valamint még öt százalék kompenzációt az infláció miatt – írja a Délmagyarország, amely megszerezte a hangfelvételt.
Lezárult az összes vizsgálat a szegedi trolibuszbeszerzés ügyében, és egyik sem tárt fel szabálytalanságot, ezért a Szegedi Közlekedési (SZKT) Kft. vizsgálatokat kezdeményező ügyvezetőjének, Tóth István Tibornak a lemondását várja a város alpolgármestere.
A Szegedi Közlekedési Kft. (SZKT) ügyvezető igazgatója szerint át kell alakítani a város közlekedési hálózatát, mert a rendszer a jelenlegi támogatás mellett fenntarthatatlan; Tóth István Tibor hétfői közleményében azt is megállapította, önmagában még ez is kevés ahhoz, hogy ne omoljon össze a város közösségi közlekedése és ne menjen csődbe a közlekedési vállalat. A cég előző vezetője a HVG-nek azt mondta, 2010 végére - amikor az új vezetés átvette az irányítást - teljesen ledolgozták a korábbi veszteségeket.
A Szegedi Közlekedési Társaság igazgatójának leváltását kezdeményezi a jövő pénteki közgyűlésen Botka László polgármester, mert álláspontja szerint 250 millió forintos kárt okozott a városnak azzal, hogy feljelentést tett a trolibeszerzés ügyében, ami után az Nemzeti Fejlesztési Ügynökségnek szabálytalansági eljárást kellett kezdeményeznie – derült ki egy csütörtöki rendkívüli sajtótájékoztatón.