A háború miatt csúszhat és drágulhat a 3-as metró felújítása
Munkaerőhiányról, üzemanyaghiányról és emelkedő árakról panaszkodnak a kivitelező cégek.
Munkaerőhiányról, üzemanyaghiányról és emelkedő árakról panaszkodnak a kivitelező cégek.
A lap úgy tudja, a főváros több mint 9 milliárd forintot fizet a Swietelskynek azért, hogy folytassa a vonal rekonstrukcióját.
Egy magasépítő projekten nincs ott annyi cég, mint ahányan az Ikarus-pályán összegyűltek.
A folyamatban lévő munkálatok ugyanúgy tovább zajlanak.
A főváros csak kínkeservesen tudta tető alá hozni a 3-as metró felújítását, mert a rendelkezésre álló forrás már az elején szűkös volt. Most a BKV és az önkormányzat kiszolgáltatottak az alagút felújítását végző cégnek.
Pár hónappal ezelőtt még az sem volt biztos, hogy megépül Lázár városát és Szegedet összekötő tram-train, de azóta már a kivitelezésire kiírt közbeszerzésre is eredményt hirdettek. A nyerő, a Swietelsky Kft. lett, Mészáros Lőrinc cége csak alvállalkozóként rúghat labdába.
Mészáros Ágnes vezeti azt az ásványvizes céget, amelytől több állami cég rendeli a hőségriadók idején kiosztott vizeket.
Az osztrák tulajdonú Swietelsky Vasúttechnikai Kft.-vel kötöttek szerződést a felcsúti kisvasút megépítésére – írta a Hír24, amely szerint közbeszerzési eljárás nem volt.