Biturbó V6-os újdonsággal rukkolt elő a Dacia
Nem, ez nem egy újabb politikailag szuper korrekt elektromos autó, hanem egy méregerős benzines szörnyeteg.
Nem, ez nem egy újabb politikailag szuper korrekt elektromos autó, hanem egy méregerős benzines szörnyeteg.
A szuperkönnyű sportkocsi a bitangerős biturbó V8 motornak köszönhetően kevesebb mint 3 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
A kilencszeres ralivilágbajnok Sébastien Loeb lesz a Dacia egyik pilótája.
A szögletes formaterv retró, de a lemezek alatt szupermodern elektromos hajtáslánc található.
Sébastien Ogier nyerte a világbajnoki sorozat első versenyét.
Az új rekord nem kevéssel, hanem közel egy perccel jobb a korábbinál, a tisztelet mind a pilótának, mind a gyártónak kijár. Az előző rekord 35 évig tartotta magát.
A tisztán elektromos hajtásláncú versenyautó nemcsak a saját kategóriájában állított fel új rekordot, hanem az abszolút rekordidőt is megfutotta a Pikes Peaken.
A kilencszeres bajnok francia Sébastien Loeb a következő idényben három versenyen áll rajhoz a rali-világbajnokságon.
Ki gondolhatja, hogy Sébastien Loeb visszavonul?
A 2008 DKR16 külseje magán hordozza mindazokat a változtatásokat, amelyeket az elmúlt tizenegy hónapban, az első Dakar-megmérettetés óta fejlesztettek az autón.
Úgy tűnik, a franciák biztosra akarnak menni a következő Dakar-ralin, ugyanis Peterhansel, Sainz és Despres mellett a kilencszeres ralivilágbajnok Löeb is indul a sivatagi versenyen.
Nem kizárt, hogy újra összecsap Sebatien Loeb és régi ralis ellenfele, Mikko Hirvonen, ráadásul egy egészen új közegben, a Dakar-ralin. Az utóbbi napok híresztelései szerint a jelenleg a WTCC-ben vitézkedő korábbi kilencszeres világbajnok a Peugeot-val flörtöl, míg a tavalyi évad végén vsszavonult finn a domináns Minivel kacérkodik.