A Seat a BMW M és Mercedes-AMG útjára lép
A Cupra jelölésű autói hosszútávon önálló sportautó almárkaként jelennének meg. Első lépésként saját logót kapott a Cupra.
A Cupra jelölésű autói hosszútávon önálló sportautó almárkaként jelennének meg. Első lépésként saját logót kapott a Cupra.
A hosszú név nem mindig garancia a nagy tudásra, de a Seat Leon Cupra ST 300-ra a spanyolok bátran rátehették a kockás versenyzászlót.
A spanyolok a Leon Cuprával megalkották a leggyorsabb fronthajtású kompakt autót, ami nála többszörösen drágább sportautókat is lepipál. Az összehasonlításoknak persze semmi értelme, maximum annyi, hogy figyelemfelkeltőek.
A Leon Cupra a kompakt kategóriában éppen házon belül versenyez majd leginkább, a VW Golf GTI-vel szemben.
Nem szégyelli izmait a Leon Cupra R, és az sem ébreszt benne kisebbrendűségi érzést, hogy genetikailag közeli rokonai – a Golf R és az S3 – sokkal díszesebb öltözetben mutatkoznak és tapadásukról Haldex-összkerékhajtás gondoskodik. Egyáltalán nem érzi tehernek az első kerekekre zúduló 265 lóerőt, igaz, természete miatt padlógázhoz csak végső esetben ajánlatos folyamodni. Csak a legvégső esetben. Olyankor szelídségét levetkőzve Hulkként tépi szét az aszfaltot. Legény legyen ilyenkor a talpán, aki képes megzabolázni.