Renault Megane lett a Fluence is
A kombi és az ötajtós után megérkezett a francia kompakt modell lépcsőshátú verziója, amit Törökországban fognak gyártani.
A kombi és az ötajtós után megérkezett a francia kompakt modell lépcsőshátú verziója, amit Törökországban fognak gyártani.
A Fluence a Renault kompakt középkategóriás limuzinja anno a Megane háromdobozos változataként érkezett és nem is maradt el a siker. A Fluence volt talán a legjobb alternatívája a Skodáknak vagy, akinek derogált egy Dacia. Mostantól a Citroen C-Elyseé és a Peugeot 301-el is szembe kell néznie.
Termékeny októbert zárt autós rovatunk: vezettünk 525 lóerős Audit, 328 pacis roadstert, 306 lovas BMW-t, de több elektromos autót is kipróbáltunk, sőt még teherautóktól sem riadtunk vissza. A külföldi menetpróbák mellett hazai tájakon is autóztunk, terepjárókat is teszteltünk. Íme, az októberi tesztjeink.
A 2009-es Frankfurti Autószalonon, tanulmányautóként bemutatott Fluence Z.E.
Mielőtt még végképp eltemetnénk a belső égésű izgalmas autókat, próbáljuk meg élvezni az elektromos autózás újdonságának varázsát. Az egyre szaporodó villanyautók közül a Fluence méreteivel, kényelmével és bérelhető akkumulátorával tűnik ki.
Mielőtt azt hinnénk, hogy ez a Renault Mégane szedán, azaz limuzin változata, nézzük meg jobban az autót. Szemből egyértelműen más, kissé sutább, mint a Mégane, hosszabb, hátulról pedig nem tudjuk, mennyiben hasonlítana, hisz nem gyártanak négyajtós Mégane-t. A Fluence-t a Mégane kombi alapjaira építik a törökországi Bursában.
A Renault tanult bekebelezett leányától, a Dacia példáját követve népautót dobott a piacra.