Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#Reklámszövetség

Vállalkozás Tiszóczi Roland

Nagyot fogyott a reklámpiac 2023-ban

A kimagasló infláció miatt reálértéken erős apadás mutatkozott mind a hazai média reklámbevételében, mind a kommunikációs szektorok bevételében: az előbbi 6,6 százalékkal, az utóbbi 3,1 százalékkal csökkent tavaly az előző évihez képest. Ehhez csak kismértékben járult hozzá, hogy az állami cégek kommunikációs költéseit jelentősen visszafogták.

Itthon Lengyel Tibor

A Momentum a Reklámszövetséghez fordult a bombás kormányhirdetés ellen, a DK feljelent

Miután már teleplakátolták vele a fél országot, a kormány kitart a nemzeti konzultációját népszerűsítő reklám mellett, amely "a brüsszeli szankciókat" egy bombával ábrázolja. A Momentum elnöke viszont a Magyar Reklámszövetséghez fordult miatta, de egyelőre lepattant róluk. Pár éve a szövetség elítélte a kormány "sorosozós" reklámjait, de állásfoglalásuknak nincs jogi következménye, a kormányra pedig amúgy sem vonatkozna. A DK közben feljelentést tett közveszéllyel fenyegetés miatt.