Teljesen új appot adhat ki az Instagram, a TikTokot szorongatná meg vele
2018 után ismét megpróbálkozna egy dedikált rövid videós appal a Meta, kihasználva a TikTok körüli bizonytalanságot.
2018 után ismét megpróbálkozna egy dedikált rövid videós appal a Meta, kihasználva a TikTok körüli bizonytalanságot.
Bizarr hiba ütötte fel a fejét az Instagramon: a platform elkezdte elárasztani a felhasználókat olyan Reels-videókkal, melyeket általában okkal nem emel ki a platform algoritmusa.
Azt is elárulta, mi a kedvenc bibliai igeverse.
Főleg a fiatal felhasználók figyelmét ragadná meg a Meta a Facebook megújításával, ami a helyi, az érdeklődésnek megfelelő, valamint a videós tartalmakra fókuszál.
Szinte lehetetlen elképzelni, hogyan lehetne kihasználni, de mostantól akár 20 zeneszám-részlet is bevágható egyetlen Instagram Reels videó alá.
Minden típusú videó egységes lejátszót kap a Facebook mobilalkalmazásában, egy platformon osztoznak a rövidebb, a hosszabb és az élő tartalmak is hamarosan.
A mesterséges intelligenciával turbózza fel az algoritmusát a Facebook, és ezt mindenki érezni fogja.
Az Instagram dolgozói számára régóta ismert, hogy milyen problémásan működik a platform ajánló algoritmusa, tenni azonban nem nagyon tudnak ellene. Hogy milyen komoly gondok vannak, arról ír The Wall Street Journal.
Az Instagram kibővítette azon bejegyzések listáját, melyeknél beállítható, hogy csak a közeli ismerősök lássák azokat.
Az Instagram az eddigi korlát több mint háromszorosában maximalizálja a videók hosszát. Azt várják tőle, hogy tovább használjuk az appot.
Az EU-s szabályoknak megfelelve hamarosan újból választható lesz a Meta közösségi szolgáltatásain, a Facebookon és az Instagramon is a tartalmak időrendben történő megjelenítése. De a keresések is átalakulnak.
A Qustodio adatai szerint a 4–18 év közötti gyerekek világszinten naponta átlagosan 107 percet videóznak a TikTokon. A második helyre a YouTube alkalmazása került, amiben majdnem fele ennyi időt töltenek el.