A vágás és a húskereskedelem kiszervezése nagyot dobott a Pick profitján
A cég így nagyot tudott spórolni a kiadásain és a béreken, így nőtt kétszeresére a nyeresége.
A cég így nagyot tudott spórolni a kiadásain és a béreken, így nőtt kétszeresére a nyeresége.
Hosszú távú fejlesztési programot jelentett be a Pápai Hús új befektetője, és megnevezte a vállalat új menedzsmentjének tagjait. Régi húsosmotoros lesz a vezér.
Igazi sztrájkot indítottak a szalámitermelők, határozatlan időre leállt a Pick pécsi gyára.
Ammóniatartalmú hűtőgázvezeték rongálódott meg hétfő délután a Pick Szeged Szabadkai úti üzemében. A kárelhárítás ideje alatt a közeli óvodában 14 gyereket nem engedtek ki az épületből. Egy munkás könnyebb sérülést szenvedett – írja a Délmagyarország.
A horvát tengerparton pihenő magyarok meglepődve tapasztalhatták a nyaralásuk alatt, hogy a helyi szupermarketek csemegepultjaiban az egyik legkelendőbb termék a magyar téliszalámira emlékeztető felvágott található, melynek nemcsak az elnevezése (Zimska salama) a magyar termék horvát tükörfordítása, de még a márka hangzása is megegyezik az ismert magyar gyártóéval. A Picknél tudnak a dologról, a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalánál azt mondták, hogy minden szabályos.
Az idén negyedik alkalommal díjazták MagyarBrands elismeréssel a legjobb magyar vonatkozású márkákat: az üzleti ágazatban a Rába, a fogyasztói szektorban a Pick volt az idén a legkiválóbb hazai márka, az első tízbe a közmédia több intézménye is bekerült – közölte a MagyarBrands.
Mi garantálja, hogy a hazai vásárlók által annyira kedvelt, „magyar termékként”, „hazai specialitásként” reklámozott élelmiszerek egyben jó minőségűek is legyenek? Biztosítja-e a hungarikum védjegy, hogy a karcagi birkapörköltbe első osztályú őrölt paprika kerüljön? A kormány erre törekszik, ám közben közleményháborúban áll az őt bíráló civilekkel. A hazai gasztronómiát megemelő egyesület viszont a maga tanúsítványával volt képes felpörgetni a minőséget garantáló családi gazdaságokat.
A szusiban és a gőzgombócokban is megjelenhetnek Japánban a Pick Szeged Zrt. mangalica különlegességei, amelyek egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a szigetországban - mondták a magyar húsipari cég képviselői a pénteken zárult tokiói Foodex élelmiszer-kiállításon.
A Videoton és a Herendi lettek idén a legkiválóbb hazai márkák a MagyarBrands kutatása szerint. A tradíció, a tulajdonosi összetétel, a menedzsment, a foglalkoztatás, a reputáció, az identitás és az ismertség szempontjából értékelték a vállalatokat.
A növénytermesztés és az állattenyésztés után az élelmiszeripar fejlesztésére koncentrál a Bonafarm-csoport, nagyjából ötvenmilliárd forint beruházást terveznek, egy új vágóhíd, illetve a Pick szegedi új gyárának megépítésével - mondta a Napi Gazdaságnak Csányi Sándor, a Bonafarm tulajdonosa, az OTP Bank vezérigazgatója.
Gémeskúttal felszínre emelt gulyásleves? Kalocsai hímzéssel színezett Halászbástya? Sportnemzet? A baltás gyilkosokkal és állandó hőbörgéssel szemben úsznak az országimázs és nemzeti márka szobrászai. Papp-Váry Árpád márkadoktor szerint az országimázs akkor jó, ha közelít a valósághoz.